Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denise04 schreef:Weet iemand hoe het zit met ww en proeftijd, als ik zelf besluit te stoppen? Vandaag 1e werkdag maar bahbah wat een ***werk.....
Heino schreef:Amaryllis schreef:Ik vind dat zo jammer he, dat ervaringsverhaal.
Ik baal vooral van het onderwijs. Na 5 jaar studie verwacht je toch wel iets op de arbeidsmarkt te kunnen neerzetten, maar nee hoor... Ik ken een berg theorie maar kan het maar enigszins toepassen na al die jaren. Maar ja, met een praktischere HBO opleiding kon ik niet worden wat ik wil...
Renske_M schreef:_Diesel schreef:Hier nog een
We zoeken iig niet in elkaars regio, ik zoek meer de regio Gelderland/Utrecht/Brabant... Ik ben vorig jaar mei afgestudeerd en nog geen een keer op gesprek geweest, dus veel succes! Hopelijk heb je meer geluk dan ik...
Oei, dat klinkt niet echt hoopvol!
Wat is je afstudeerrichting, klinische psychologie?
Heino schreef:Ik zoek iets in de randstadEn heb neuropsychologie gedaan. Ik heb op zich al wel werk (maar dan als psychologenhulpje en in het onderzoek) en 1 dag als kinderpsycholoog maar zoek meer uren als 'echte psycholoog'. Vorig jaar september afgestudeerd en heb nu denk ik zo'n 12 gerichte brieven geschreven. Meestal afwijzing obv gebrek aan ervaring, 1 gesprek gehad. En wacht nu op de uitslag daarvan
SplashIsLief schreef:Ik heb mijn vader even gevraagd om foto's te maken voor op mijn cv. Maar dat blijkt toch moeilijk te zijn (Stukken van mijn hoofd af, mijn armen eraf). Zucht... Ik zei nog niet teveel inzoomen ik snijd ze zelf wel bij
Kriel schreef:denise04 schreef:Weet iemand hoe het zit met ww en proeftijd, als ik zelf besluit te stoppen? Vandaag 1e werkdag maar bahbah wat een ***werk.....
Nou ehhh..............ik zou zeggen: bijt even door! Het was pas je eerste werkdag!!!
Kriel schreef:SplashIsLief schreef:Ik heb mijn vader even gevraagd om foto's te maken voor op mijn cv. Maar dat blijkt toch moeilijk te zijn (Stukken van mijn hoofd af, mijn armen eraf). Zucht... Ik zei nog niet teveel inzoomen ik snijd ze zelf wel bij
Snoetje, maak het niet te ingewikkeld....
Ik heb evt nog wel een voorbeeld voor je
denise04 schreef:Weet iemand hoe het zit met ww en proeftijd, als ik zelf besluit te stoppen? Vandaag 1e werkdag maar bahbah wat een ***werk.....