Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ik mot eerst nog een paard vinden. Heb wel een interessant dier gevonden waar ik zeker eens naar ga kijken...
Ik ga volgende week ofzo eens spullen inkopen. En daarna nog een paard vinden die het kan dragen
Bizzybijtje schreef:Ja he![]()
Naja, qua maten niet zo lastig, gewoon alles full... Maar dan heb ik het over beenbescherming en dekjes, niet over zadels of bittenEn wat poetsspul nog. En misschien wat wedstrijdspul al. En dit. En dat.
liedjuh2 schreef:Die 1e zou ik niet doen. Hij ziet er nog behoorlijk slap uit en als hij alles nog een beetje spannend vind dan verlies je al veel tijd daarmee, terwel je die tijd toch hard nodig hebt. Als je ziet hoe hij loopt, hij geeft nog niet eens echt na. Daar zit echt nog heel veel werk aan.
Die 2e ziet er leuk uit! Denk dat je daar meer aan hebt. Bovendien is 11 ook een geschiktere leeftijd als 5. Je kunt betere een wat oudere hebben die jou kan helpen dan een jonkie. Daar loop ik nu ook tegenaan.
Heb wel bewust voor een jonkie gekozen. Had al meerdere oudere paarden geprobeerd, maar of ik kon er niet mee omgaan (te sensibel) of ze werden afgekeurd. Toen ging ik op de stal waar Tor vandaan komt eigenlijk bij een wat oudere merrie kijken. Die werd verkocht de dag voor ik zou komen kijken. Maar ze hadden nog wel een 5 jarige staan die wel geschikt zou zijn. Dus ben gaan kijken en heb nu een superpaard wat mij echt keifijn helpt met springen. Maar er zit wel meer werk aan dan ik eigenlijk tijd heb op school.