Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:Super, Astaloca! En wat voor soort stage ga je lopen, je gaat toch twee opleidingen doen?
Ffortuna schreef:Ja uit mijn concurrenten onderzoekik heb bij een ander studiecentrum gewerkt (midden van het land) en ben dus aan het kijken of ik zelf zo´n organisatie ga opstarten. Ik vind de functies van Studiekring ook erg interessant maar wil liever zelf wat beginnen.
astwice schreef:Na een halfjaar thuis te zitten, en vele solicitatiebrieven later, ben ik vandaag begonnen bij postNL.
patpen schreef:astwice schreef:Na een halfjaar thuis te zitten, en vele solicitatiebrieven later, ben ik vandaag begonnen bij postNL.
Een collega![]()
Doe je het voorbereiden of bezorgen?
Ik zoek nog steeds maar niet zo actief. Kan niet passend vinden.... Voorlopig nog wel bij de post. Ik hoor "in de wandelgangen" dat het centrum langer openblijft. Vorige week eens aangekaart met de teamcoach maar die wist (nog) van niets. Maar áls het zo zou zijn, werd mijn contract verlengd! Nog nooit op een werkoverleg geweest maar ben nu wel uitgenodigd voor volgende week (wordt ook geacht aanwezig te zijn ook al is het geen werkdag voor mij). Wie weet wat er dan verteld wordt