Waarom leert iedereen hier voor tentamens? Ik heb die 2 weken na de kerst pas...
Heb net pindasausje uit de vriezer op met mie die nog over was Lekkah! Krijg straks bezoek, eerste echte eigenlijk buren/ouders/vriend niet meegerekend
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 19:58
Een uurtje zwemmen vanavond 1.5 uur, maar daarvan is 1 uur echt zwemmen en het laatste half uurtje relaxen in het warme bad met van die drijvers onder mijn nek en knieen , volledig ongetraind (geen conditie, en geen spieren )
@1234 dan is het zeker heerlijk om op je kamer tv te kunnen kijken zonder gezeur
Nee de voice kijk ik nooit... bleegh dat is allemaal zo uitgekauwd, idols heb ik nog wel 2 seizoenen gekeken, de rest niet meer.. Wat ik wel kijk is medische progamma's (voor mens maar ook voor dier), en ook flikken maastricht/gent vind ik erg leuk!
@magrathea ah wie krijg je op bezoek ik krijg woensdag mijn tante op bezoek, ben nu alvast begonnen met mijn kamer uit te mesten
Een vriendin ik ken haar echt al 100 jaar, we zien elkaar niet zo vaak maar als we samen zijn is het wel altijd gezellig en geen seconde stil .
The voice vind ik wel enigzins leuk in de voorrondes (mijn oppaskinderen mogen het kijken ). Vind het wel spannend als iemand heel goed is, of dan de stoelen wel of niet omgaan
Hihi ik ben ook wel een beetje op gaan ruimen, ook al vind mijn vriendin dat toch niet erg, maar toch. Anders komt het er ook nooit van
Never_Mind
Geplaatst: 12-12-11 20:05
Magrathea schreef:
Waarom leert iedereen hier voor tentamens? Ik heb die 2 weken na de kerst pas...
Omdat ik ze volgende week al heb En ik nog zo'n 5 weken achter loop voor 1 vak Dus ik moet nu wel wat doen...
1234
Geplaatst: 12-12-11 20:06
Ik kijk nooit medische programma's waar allemaal vieze dingen voorbij komen Kan daar niet tegen The Voice vind k wel leuk normaal kijk ik nooit audities, maar die blind-audities waren wel super leuk om te zien! Dat is niet in zown studio en veel 'professioneler' dan normaal.
Okee, waarom heeft iedereen zijn tentamens volgende week al? Raar Dacht dat het wel gelijk liep in NL..
Ga maar even de post checken, ben bijna de hele dag niet buiten geweest
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 20:13
Ah medische programma's zijn best leerzaam hoor
Ik ben door, ga lekker zwemmen,,,, in m'n uppie! Leerse!
Phylos
Geplaatst: 12-12-11 20:14
Tentamens lopen zelfs per stad niet gelijk (tenminste hier in Groningen ) Het eten is weer op hier...nu nog even snel wat voor school doen en vanaf 21.15 geef ik mezelf vrij
Ik had tot half 7 college en ik moest nog boodschappen doen dus ik heb net maar een pizza in de oven gestopt Heb ik al heel lang niet meer gehadm heb er echt zin in
Ik ben net klaar met opruimen enzo Nu even een planning maken, en dan mezelf vanavond vrij geven morgen de hele dag vrij, dus dan sta ik lekker vroeg op en even flink voor school aan de bak! Volgende week 3 essay's inleveren
1234
Geplaatst: 12-12-11 20:32
nathalie_v schreef:
Ah medische programma's zijn best leerzaam hoor
Ik ben door, ga lekker zwemmen,,,, in m'n uppie! Leerse!
jaah tuurlijk zijn ze leerzaam, maar niet als k half flauwval en misselijk word als ik het op tv zie zolang er geen smerige bloederige plaatjes voorbij komen vind ik t wel leuk
Groot gelijk Marije, en af en toe een pizza is inderdaad erg lekker. Ik heb al een hele tijd geen pannekoeken meer gegeten, die ga ik deze week misschien maar eens maken...
Ik heb ook al een hele tijd geen pannekoeken gegeten Maar denk dat ik ze niet ga maken xD Net klaar met eten. Vond de Zigeuner gehaktschnitzel niet zo lekker als gedacht niet dat het niet goed gebakken is, dat is helemaal goed gegaan, maar gewoon het vlees Vind gewone (gehakt)schnitzel lekkerder maar ach... uitprobeersels kunnen altijd.
wwr
Geplaatst: 12-12-11 20:45
Pannekoeken
Ik heb net mijn meerkeuze van vanmorgen nagekeken, heb 1 fout van de 15
Pff kan me niet tot lezen aanzetten.. Hebben jullie dat ook wel eens dat het zoveel is dat je het gevoel hebt dat je net zo goed niet kunt beginnen
1234
Geplaatst: 12-12-11 21:29
hahah jaah Dat heb ik ook wel eens Of dat ik de 1e zin al 100 keer opnieuw moet lezen omdat ik gewoon niet in me op kan nemen wat ik aan het lezen ben
Ik heb een keer vroeg de afwas gedaan (voor mijn doen, was ook niet veel 1 bord met mes en vork en 2 pannen met spatels ) heb mezelf voorgenomen om nu mn bed op te maken (vrijdag alles eraf getrokken zodat het gewassen kon worden en mn ouders t in de auto meteen mee konden nemen omdat t niet in mn koffer pastte ) en dan heerlijk mn bed in te duiken met ipod en/of laptop ff helemaal lekker niets doen en relaxen!
holy oliebol, k loop het topic vol te spammen *heeft al 7 van de 24 pagina's volgeluld*
Medische programmas zijn leuk! Maar ik doe ook verpleegkunde dat zal er ook wel mee te maken hebben!
Flikken maastricht keek ik eerst niet, maar eenmaal gezien ben ik verslaafd! Helaas heb ik straks geen tv op mijn kamer maar wel internet dus dat wordt uitzendinggemist!
Wij zitten sport gala te kijken! En straks hard tegen hart! Ook erg leuk.
Ik lees, vat samen en kijk postcodeloterij miljoenenjacht
wwr
Geplaatst: 12-12-11 22:02
Ik heb nog steeds alleen maar ned 1,2 en 3.. En ik heb vanmorgen mijn kamer al opgeruimd Ik maak eigenlijk altijd mijn bed wel op. Nu ben ik gewoon aan het bokken en op facebook
1234
Geplaatst: 12-12-11 22:03
jaah maar bij mij moet ik nog mn dekbedhoes en hoeslaken enzo erop doen Die had ik vrijdag eraf gehaald om thuis te laten wassen xD Das poedersuiker als je alleen ned. 1 2 en 3 hebt Dat hebben wij thuisthuis op 1 tv ook nog (op een hele grote relaxte tv) en dan baal k soms dat ze geen net 5 of sbs6 hebben als daar een leuk programma is
Ik kijk private practise en zit ondetussen HW uit te stellen. maar eigelijk ben ik zo moe dat ikg ewoon het bed in wil gaan en slapen. Misschien doe ik dat wel en sta morgen 10 minuten eerder op.
Ik ben terug van 't zwemmen, heb nu in iets meer dan een half uur een kilometer gezwommen, daarna lekker ontspannen in het warme bad. Oef nu voel ik m'n kuiten wel