Phylos schreef:Merel, weet niet wat je uit wilt geven aan een kamer. Bij mij in huis komt nog een kamer vrij maar die ligt wel in een hoge prijsklasse
Maximaal 300 euro incl. water/gas/elektriciteit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:@Merel: oke, dan is die kamer bij mij in huis niet geschikt. Ik geloof dat die wel rond de 500 euro komt...echt belachelijk veel
Hier ook met de hand afwassen en in een teiltje. Gaat prima en ik was meestal 2x per dag af...Aangezien ik mijn keuken in de kamer heb, wil ik het aanrecht altijd schoon en netjes hebben.
Verder gepraat over douches. Wij hebben een hele grote badkamer, met een ruime (nieuwe) inloopdouche, delen hem nu met z'n tweeen, straks met z'n drieen. We douchen eigenlijk maar heel weinig in huis, vaak bij de sportclubs enzo
Phylos schreef:Wahah oeps, nog gevaarlijk ook het gas aan laten staan
Nog een Marije hier? Dan zijn het er al 3..Wat had je op je pannenkoeken manon?
Ik heb vandaag wel gezond gekookt. Rijst met gehaktballetjes in zoetzure saus met italiaanse groentes
Zelfgemaakte gehaktballetjes gekruid met italiaanse kruiden, peper, zout, kerrie en ketjap. Een zak italiaanse wokgroentes, blikje ananas, 1/2 blikje tomatenpuree, beetje azijn en bouillon. En rijst erbij. Was echt super lekker. Een vriendin van me kwam eten en alles is gewoon helemaal op gegaan incl een heel bakje Almhof yoghurt
nathalie_v schreef:pff wat een luxe, een hele zondag vrij hebben, en niet moeten reizen, ach zal aan jullie denken morgen ochtend vroeg