Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Kellyy schreef:@ 1234, op http://www.studentenwerk.nl staan veel vacatures, van bijbanen tot fulltime werk. Misschien is dit een optie voor jou?

Ben al alle sites van studentenwerk/uitzendbureau's in Den Haag af gegaan.
een jaartje hbo telt niet zo heel zwaar mee (denk ik zo). ik zie dat je in den haag woont. je zou bij asa student campus kunnen kijken, ze hebben soms tijdelijke functie waar ze studenten van bepaalde opleiding vragen en verder veel uitzendwerk studie gerelateerd (meestal). 
(bij mij ging alles heel goed en vrij gemakkelijk).

maar neej dus.... 

Steentje schreef:De nadelen?
- De functie is voor 40 uur per week.
Ik kom van 'niks', aangezien ik een starter ben.
Dat vind ik best pittig om mee te beginnen.
- De functie is voor de maanden juli en augustus.
Stel, ik neem de baan aan..
Wat moet ik doen als ik volgende week de baan van mijn dromen ga vinden, en ik zou per direct bij dat bedrijf mogen/moeten beginnen?
. Daarnaast een studie en het huishouden dus zeer weinig vrije tijd. Toch zou ik dat nu niet meer willen hoor! Maximaal 20 uur vind ik genoeg (buiten het feit dat ik het fysiek niet zou kunnen).
Tulandro schreef:Steentje, ik zou het toch proberen. Misschien bevalt de 40 uur werken best goed en dan weet je ook gelijk weer wat je van jezelf kunt verwachten.
Loulou86, wat voor functies zijn passend bij jouw studie? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van jouw studie gehoord.