Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Ik gebruik voor mijn nieuwsbrieven MailChimp. Vind het een ideaal systeem
http://us1.campaign-archive1.com/?u=580 ... 49b70c00a2
Met het balkje bovenaan kun je ook nog naar eerdere nieuwsbrieven. En ook in MailChimp een functie waarmee 'ie je nieuwsbrief automatisch op Twitter (en/of Facebook geloof ik) plaatst.
Nuage schreef:Ik kreeg trouwens nog op mijn hart gedrukt bij het UWV meteen vanaf het begin een goede boekhouder in de arm te nemenIn hun ervaring is dat het struikelpunt voor veel beginnende ondernemers: een slechte boekhouding.
Ik ben een administratieve chaoot soms dus ik ga volgende week even een afspraak maken
Paan schreef:Ben momenteel druk met het maken van een planning voor dit jaar. Dus in de trant van: Per 31 januari wil ik dit en dat gedaan hebben. Per 28 februari moet dat klaar zijn. Etc. Dat geeft mij iets meer houvast en mijn man kan er dan ook gerichter aan mee werken.Wij hebben altijd best veel ideeen maar omdat het er dan zoveel zijn, weten we nooit goed waarwe mee moeten beginnen. Ik heb het voor de eerste helft van het jaar klaar. Komend weekend daar samen goed naar kijken en dan aan de slag. En bijschaven kan altijd.
Yucca schreef:Goedemorgen!
Nuage, gefeliciteerd dat je groen licht hebt van het UWV, heb je niet eerst een maand gekregen om je te orienteren? Omdat je meteen al naar het KvK wil? Mijn coache zei dat ik vooral niet TE snel moest inschrijven....gave naam ook trouwens. Mijn eigen naam ben ik nog steeds niet uit. Vroeg het UWV verder nog een ondernemersplan oid?
Boekhouder heb ik ook meteen in de arm genomen....heb daar geen kaas van gegeten!
joyce2 schreef:Ik ben vandaag druk bezig geweest met mailen naar verschillende boekhouders (ook naar de vader van Georgette!), de bedrijven die nu gereageerd hebben, willen dat ik op gesprek kom. Maar waar moet ik nou eigenlijk op letten als ik een boekhouder kies?