Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonaire schreef:Sorry voor de mensen bij wie t minder ging, bij mij ging scheikunde zo veel beter dan ik had verwacht! Die 3.9 moet ik eigenlijk wel gehaald hebben! Viel me alles mee, was alleen erg lang.. was na een uur bij vraag 8.. toen heeeeel hard gaan werken en uiteindelijk op tijd afgekregen. En hele lieve surveillant die heel langzaam om half vijf aan de andere kant begon met ophalen, dus nog 3 a 4 minuten extra gehad ookMaar in t begin begon ik later, ze waren m'n rijtje vergeten uit te delen xD
Citaat:Ten slotte kreeg het LAKS nog behoorlijk wat klachten binnen over vraag 19. Hier moest gerekend worden met meetkundige rijen. Het onderdeel meetkundige rijen maakt daarentegen deel uit van het domein Cg2, wat volgens het LAKS niet tot de examenstof behoort. Ook deze klacht hebben we doorgespeeld naar het CvE!
Ymke schreef:Citaat:Ten slotte kreeg het LAKS nog behoorlijk wat klachten binnen over vraag 19. Hier moest gerekend worden met meetkundige rijen. Het onderdeel meetkundige rijen maakt daarentegen deel uit van het domein Cg2, wat volgens het LAKS niet tot de examenstof behoort. Ook deze klacht hebben we doorgespeeld naar het CvE!
Dit wist ik niet eens?Heb dat hoofdstuk gewoon geleerd (maar geen goed antwoord kunnen geven haha)
Balen dat scheikunde zo lang was!Klagen!!
NieneWiep schreef:Valt me wel op dat er nog geen één examen is wat echt iedereen gewoon goed te doen vond. Nederlands ging wel, maar was niet heel makkelijk ofzo..