Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Ik wil niet naar België. Antwerpen en de uni zijn wel super, maar ik zit dan helemaal alleen (en toch is het buitenland) en m'n vrienden zitten allemaal in Utrecht. En het is véél zwaarder dan hier.
Joonsel schreef:Oké, dat wist ik niet! Ik ga er nog even over denken. Wil het wel super graag. Moet je je daarvoor niet allang hebben ingeschreven?
En waarom niet in Antwerpen?
Flowerpull schreef:Ilsiie schreef:Jaaa Roos, ik ook!!
Heb jij tips of iets hoe ik het in godsnaam voor elkaar moet krijgen? En dan vooral vertalen? En ook teksten in mn hoofd krijgen? Ik zie het echt niet meer zitten
kyrkelover schreef:Joonsel schreef:Ik wil niet naar België. Antwerpen en de uni zijn wel super, maar ik zit dan helemaal alleen (en toch is het buitenland) en m'n vrienden zitten allemaal in Utrecht. En het is véél zwaarder dan hier.
Het is niet zwaarder als hier dat is een fabel.
Er vallen daar alleen zoveel mensen uit omdat 3/4 er maar heen gaat om het te proberen.
Ik ben naar de meeloopdag in antwerpen geweest.
Nou 3/4 werkte bijvoorbeeld gewoon bij zangersheide, weer een ander kwam van het havo, nog een andere had nog nooit natuur of scheikunde gehad.
En zo zijn er heel veel en daarom vallen er zoveel af.
Het is even moeilijk als in Nederland hoor.
Cherellee_ schreef:Ik ga vandaag ff niet lerenHeb nu 2 dagen geen examens, dus ik kan het me veroorloven