Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cherellee_ schreef:Joonsel schreef:Ja, heb op de computer wat programma's staan, dan kan ik alles typen en met de USB-kabel op mijn GR zettenBeschermd tegen overtypen ook (zodat ik niet per ongeluk iets wis). Kan alles ook onderverdelen in categorieën etc. Super handig en scheelt veel tijd!
Ik heb wel zo'n kabel! Wil je me aub uitleggen hoe dat moet?
edelweis1 schreef:Sorry dat ik al een hele tijd niet reageer hoor, maar door alle drukte is bokt natuurlijk niet echt meer een prioriteit. Ik heb een vrij dringende vraag:
Wie heeft er Nectar voor Biologie en weet welke hoofdstukken wegvallen als CE-stof?
Alvast heel erg bedankt, dat zou me enorm helpen!
Cherellee_ schreef:Bedoel je dat er heel veel letterlijk in staat? Want zinnen uit de tekst in je samenvatting letterlijk overnemen levert vaak ook punten op..
Chris schreef:Ja, zinsdelen letterlijk overnemen is goed, omdat je dan zeker weet dat het goed is.. in de antwoordenmodellen staat ook vaak precies de zin zoals hij in de tekst staat
Isjtar schreef:Haha goed idee
Ik moet me ook weer aan bio zetten, maar daar heb ik totaaaaaaal geen zin inIk denk dat ik maar tot morgen wacht met leren, dan is het boekje van samengevat binnen
![]()
Nu eerst maar even de laatste dingetjes doorkijken voor t IB examen van morgen
Joonsel schreef:Ja, heb op de computer wat programma's staan, dan kan ik alles typen en met de USB-kabel op mijn GR zettenBeschermd tegen overtypen ook (zodat ik niet per ongeluk iets wis). Kan alles ook onderverdelen in categorieën etc. Super handig en scheelt veel tijd!