Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ilona__ schreef:Ruby,
dat is ook afhankelijk van waar je komt te werken.. Ik werk in een kleine praktijk waar ik praktisch alleen maar administratief bezig ben. Qua medische handelingen doe ik misschien 5 bloeddrukjes in de week en 2 injecties. That's it. Ik vind het wel jammer, maar hier is gewoon niet veel meer helaas.
En als je bijv in een grote praktijk komt te werken kun je misschien in overleg met de collega's regelen dat iemand die het wel leuk vind om spreekuur te draaien, jouw spreekuur overneemt?
De opleiding bereid je voor op het werkveld, maar dat wil niet zeggen dat het precies hetzelfde is. Juist niet, naar mijn mening. Ik heb in de afgelopen 9 maand dat ik nu werk meer geleerd dan in de 3 jaar in opleiding voor mijn gevoel..
Edit, over die medische handelingen ; oren uitspuiten doe ik vrij regelmatig, en dat vind ik ergste om te doen, haha.

. Althans dat had ik begrepen van Jan de Wit. Dat er wat mensen komen vertellen en ervaringen delen enzo.

het is momenteel razend druk. Ruby1995 schreef:Ik vind al die medische handelingen niks, er komt echt veel meer bij kijken dan ik dacht, ik dacht ik mag lekker achter een balie zitten en de telefoon aannemen en afspraken indelen en adviezen geven. Ik ga hierna denk als ik het haal HBO doen, ligt eraan hoe mijn rekenen gaat en anders een MBO opleiding ofzo, met wat ik echt leuk vind.
Ik bedoel met zonde, dat je dit jaar dan voor niks hebt gedaan, je kunt toch beter wat je nu doet afmaken en dan iets doen dat je leuk vind. Doe ik net zo. Als je meer vragen ofzo hebt betreft de opleiding op KW1C mag je me pben.
Jammer Nancy.....!
MISTRAL94 schreef:Wat raar Ruby dat jullie geen snuffelstage doen. Wij hebben altijd een eerste jaars en die mogen bij ons al van alles doen, oren uitspuiten, injecties geven, proberen een bloeddruk te meten. Dat maakt het stage lopen wel een stuk leuker.

MISTRAL94 schreef:Zo veel mogelijkheden zijn er niet om dit als vooropleiding te gebruiken, ik dacht dat ook altijd maar ik vind dat tegen vallen wat je dan aan mogelijkheden hebt.