Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:08

Janine1990 schreef:
cile205 schreef:
Leuke baas heb jij ;) (:)

Ik blijf thuis als het onbegaanbaar is, en dat is het hier nu wel.

Hetgeen een auto kost verdien ik niet door die dag te gaan werken.. dus dan is bij mij de keus gauw gemaakt.
Of ze er nou mee eens zijn of niet 8-)

Vergeet je niet je eigen leven? Dat is zo mogelijk een stukje meer onbetaalbaar dan je auto hoor!!

Idd! En aangezien ik nu met z'n tweetjes ben ;) Ben zwanger namelijk wil ik gewoon geen onnodige risico's nemen. Ik ga niet eens schaatsen, paardrijden etc.. Dan stap ik ook niet met dit weer in een auto...

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:09

ik werk bij de thuiszorg midden gelderland in duiven en woon zelf in westervoort dus lopen is onmogelijk.
Weet niet wat ik zou doen of bellen wat er gebeurt of gewoon gaan?
Mijn eerste client heb ik al om 8:15uur.
Vind het echt dood eng op de weg en moet met de fiets partner heeft de auto mee.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:10

Berendje schreef:
Ik heb de eerste uren maar afgebeld. Geef autorijles. Hier slippen de auto's alle kanten op in de straat en hier komen ze nooit strooien. Wil zo nog naar de paarden, hier 2 minuten rijden vandaan maar weet niet of ik hier wel weg kom. Lopen is geen optie dan moet ik door het bos en dat ga ik in het donker echt niet doen.

De autorijschool waar ik bij reed heeft gewoon alles afgezegd en gezegd: "We bellen wel voor een nieuwe afspraak."
Zolang het zo glad lijkt te blijven, is het niet echt verantwoord (met name met het oog op de overige weggebruikers).

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:10

ik werk op een KDV (kinderdagverblijf) hoe zouden jullie het vinden als die zouden sluiten?
ik zeg niet dat het zo is hoor, maar stel dat?

ik ga morgen met de auto en ga een kwartier eerder weg, werk zo'n 9km verderop.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:11

kazan schreef:
ik werk bij de thuiszorg midden gelderland in duiven en woon zelf in westervoort dus lopen is onmogelijk.
Vind het echt dood eng op de weg en moet met de fiets partner heeft de auto mee.

Kan je niet gewoon je cliënt bellen dat je die uren op een ander moment inhaalt? Ik geloof dat ze dat bij ons ook doen...

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:12

Ik ga morgenochtend gewoon naar het station, proberen om met de trein van half zeven mee te gaan.

kazan

piet paulusma is op tv en die voorspelt:
-2 graden +2 met sneeuw,regen en kans op onweer.

dus ben benieuwd hoe de bazen van ons gaan reargeren.
Ik zelf denk dat mijn baas me niens eens op belt end at ik gewoon mn normale Clienten af moet.

Janine1990

Thirza schreef:
ik werk op een KDV (kinderdagverblijf) hoe zouden jullie het vinden als die zouden sluiten?

Ik als ouder zou er alle begrip voor hebben!
Zeker in de kerstvakantie! Daarnaast vraag ik me af of er ook ouders zijn die hun kinderen wel heen durven brengen in de auto??

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:13

Janine1990 schreef:
kazan schreef:

Kan je niet gewoon je cliënt bellen dat je die uren op een ander moment inhaalt? Ik geloof dat ze dat bij ons ook doen...

Ik ben pas in dienst dus dat soort dingen ''durf'' ik nog niet echt zeg maar.
Ik zou het wel doen maar ik denk dat ik morgenvroeg maar mn telefoon in de gaten hou.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:13

Ik heb gelukkig vriendje met auto met winterbanden zo gek gekregen om me weg te brengen morgenochtend. Ik ga met mijn astraatje uit '96 echt de weg niet op morgen. Had vrijdag al een schuivertje, hart zat in mijn keel. Maar met winterbanden geen centje pijn, vanochtend nog even snel langs stal gereden en winterbanden liggen gewoon vast op de sneeuw. In- en uitparkeren was ook een eitje.

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:14

Janine1990 schreef:
Thirza schreef:

Zeker in de kerstvakantie! Daarnaast vraag ik me af of er ook ouders zijn die hun kinderen wel heen durven brengen in de auto??

Ik zou het volkomen begrijpen als jullie het KDV dicht gooien ik als ouder van een dochtertje zou haar niet wegbrengen met dit weer.

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:14

Janine1990 schreef:
Berendje schreef:
Ik heb de eerste uren maar afgebeld. Geef autorijles. Hier slippen de auto's alle kanten op in de straat en hier komen ze nooit strooien. Wil zo nog naar de paarden, hier 2 minuten rijden vandaan maar weet niet of ik hier wel weg kom. Lopen is geen optie dan moet ik door het bos en dat ga ik in het donker echt niet doen.

De autorijschool waar ik bij reed heeft gewoon alles afgezegd en gezegd: "We bellen wel voor een nieuwe afspraak."
Zolang het zo glad lijkt te blijven, is het niet echt verantwoord (met name met het oog op de overige weggebruikers).

Als de hoofdwegen morgen goed worden dan ga ik gewoon rijden heb ik donderdag en vrijdag ook gedaan. En dat was goed te doen. Heb ook winterbanden onder de auto en dat schild een hoop. Blijft het zoals nu dan bel ik de rest morgen af. Heb 2 spoedopleidingen dat gaat dan een probleem worden want eentje moet volgende week al op en die rijdt de hele week 3 uur per dag. Zou niet weten hoe ik dat moet gaan doen als ik die niet kan rijden. Ik neem ook niet veel risico zeker niet als ik niet zelf achter het stuur zit.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:15

Ik wacht gewoon morgen de melding af. Als er weer een weeralarm is dan weet ik genoeg. Als de treinen weer niet rijden dan houdt het op. Dus we zien het morgen als ik opsta ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:15

ik heb al een taxi staan voor morgen. Maar er is kans dat die niet rijden, dan ga ik lopen, werk oneveer 6 km verderop, is wel ff lopen maja het is leuk werk en dan heb je het er wel voor over. :)
Werk in een zonnestudio

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:17

kazan schreef:
Ik ben pas in dienst dus dat soort dingen ''durf'' ik nog niet echt zeg maar.
Ik zou het wel doen maar ik denk dat ik morgenvroeg maar mn telefoon in de gaten hou.

Ik weet niet of je HV1 of 2 bent, maar bij ons mogen ze dat gewoon zelf regelen met de cliënten... Je hoeft het alleen maar te verantwoorden in je periodeoverzicht of werkrapport...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:20

Ik hoef morgen pas in de middag te beginnen, maar ik zal mijn foon wel aanzetten (of juist niet :P) dichtbij mij zodat ze me kunnen bellen mochten er mensen morgenochtend niet durven/kunnen komen :)

Ik woon dichtbij en kan er als het moet met een kwartier staan :)

Anders ga ik lekker sleetje rijden met mijn pony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:21

zap schreef:
Ik hoef morgen pas in de middag te beginnen, maar ik zal mijn foon wel aanzetten (of juist niet :P) dichtbij mij zodat ze me kunnen bellen mochten er mensen morgenochtend niet durven/kunnen komen :)

Ik woon dichtbij en kan er als het moet met een kwartier staan :)

Anders ga ik lekker sleetje rijden met mijn pony

ik hoef idd ook pas in de middag te beginnen maar houd d etelefoon ook paraat

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:22

[/quote]

Vergeet je niet je eigen leven? Dat is zo mogelijk een stukje meer onbetaalbaar dan je auto hoor!![/quote]

Idd! En aangezien ik nu met z'n tweetjes ben ;) Ben zwanger namelijk wil ik gewoon geen onnodige risico's nemen. Ik ga niet eens schaatsen, paardrijden etc.. Dan stap ik ook niet met dit weer in een auto...[/quote]

Oeps , ik vergat idd mezelf... zoals ik wel vaker doe haha..

dobbel

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:24

mijn man heeft morgen een sollcitiatie gesprek, (als ik niet aan het bevallen ben of begin) hopen dat de wegen een beetje begaanbaar zijn, dit keer moet ie richting zwolle hoe is de weg daar nu, weet iemand dat.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:29

dobbel schreef:
mijn man heeft morgen een sollcitiatie gesprek, (als ik niet aan het bevallen ben of begin) hopen dat de wegen een beetje begaanbaar zijn, dit keer moet ie richting zwolle hoe is de weg daar nu, weet iemand dat.

Mooi gestrooid overal waar een bus langs moet. (:) Prima te doen dus.

nexthorse

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:31

anwb heeft zonet aangeraden vanavond niet meer te gaan rijden, prorail verwacht dat het morgen ook drama wordt met de treinen en de bussen rijden rondom wageningen waarschijnlijk ook tot en met morgen niet meer. Uuuhhhm, ik heb een probleem :+ Hoe moet ik in vredesnaam in Wageningen komen??
de klantenservice van 9292ov ligt eruit, veolia (bussen) zouden rond half 6 een update geven maar die is er nog niet...

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:32

Diegene die nog met zomerbanden rijden vind ik niet slim,bij lagere temp is het al heel verstandig om winterbanden onder te doen.(heb je tijd genoeg voor gehad)
Morgen ga ik gewoon weer aan het werk,kan het niet maken om m'n collega's met mijn werk op te scheppen. En als je je snelheid aanpast,alles goed in de gaten houd,ruim afstand bewaart dan verklein je het risico al aanzienlijk

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:33

Ik ga morgen wel proberen met de trein naar mijn werk te gaan. Maar ik heb net al een smsje gestuurd dat ik misschien niet op tijd ben. Maar ze stuurde al terug dat als het net als donderdag is, ik weer huiswaarts mag gaan. Toen had ik meer dan 4 uur vertraging.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:35

Janine1990 schreef:
Thirza schreef:

Als ouder misschien wel, een werkgever waarschijnlijk niet....

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:35

nexthorse schreef:
anwb heeft zonet aangeraden vanavond niet meer te gaan rijden, prorail verwacht dat het morgen ook drama wordt met de treinen en de bussen rijden rondom wageningen waarschijnlijk ook tot en met morgen niet meer. Uuuhhhm, ik heb een probleem :+ Hoe moet ik in vredesnaam in Wageningen komen??
de klantenservice van 9292ov ligt eruit, veolia (bussen) zouden rond half 6 een update geven maar die is er nog niet...

Ben je mooi klaar mee. Geen Wageningen meer voor je vanavond.
Sterkte morgen als je morgen met de trein deze kant op komt.