In mijn tijd mocht je op de middelbare school geen paardenstage doen, helaas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
djoni schreef:Ik zit in vwo5 idd, maar via het Big Picture project waar Corinne al iets over heeft gezegd mogen vwo5 leerlingen bij ons stagelopen, als ze graag willen en gemotiveerd zijn edBriljant project, je moet een leerplan verzinnen, een stagebedrijf zoeken (hoeft niet eens erkend te zijn) en dan mag je één dag in de week school missen om stage te lopen.
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik een hele nieuwe leerdoelen zal opzoeken, of een bedrijf zoek die mij kan helpen met mijn huidige leerdoelen. Suggesties zijn altijd welkom![]()
2b-one ken ik niet, jij volgt trouwens redelijk wat cursussen Jade, of niet?
Jade schreef:
reiziger schreef:Gymnasticeren, masseren, balanceren, blessures, allemaal helemaal mijn ding!
Iemand een leuke locatie om haar een dagje in te huren? Hebben we meteen een meetingAls je de kosten deelt met een aantal mensen, valt de prijs vaak ook nog wel mee. Zo hebben we op mijn vorige stal Piet bakker 2 keer laten komen. Hardstikke leuk om zoiets met een leuke groep mensen te doen!
reiziger schreef:Gymnasticeren, masseren, balanceren, blessures, allemaal helemaal mijn ding!
Iemand een leuke locatie om haar een dagje in te huren? Hebben we meteen een meetingAls je de kosten deelt met een aantal mensen, valt de prijs vaak ook nog wel mee. Zo hebben we op mijn vorige stal Piet bakker 2 keer laten komen. Hardstikke leuk om zoiets met een leuke groep mensen te doen!