In mijn tijd mocht je op de middelbare school geen paardenstage doen, helaas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Briljant project, je moet een leerplan verzinnen, een stagebedrijf zoeken (hoeft niet eens erkend te zijn) en dan mag je één dag in de week school missen om stage te lopen.
djoni schreef:Ik zit in vwo5 idd, maar via het Big Picture project waar Corinne al iets over heeft gezegd mogen vwo5 leerlingen bij ons stagelopen, als ze graag willen en gemotiveerd zijn edBriljant project, je moet een leerplan verzinnen, een stagebedrijf zoeken (hoeft niet eens erkend te zijn) en dan mag je één dag in de week school missen om stage te lopen.
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik een hele nieuwe leerdoelen zal opzoeken, of een bedrijf zoek die mij kan helpen met mijn huidige leerdoelen. Suggesties zijn altijd welkom![]()
2b-one ken ik niet, jij volgt trouwens redelijk wat cursussen Jade, of niet?
ik weet verder alleen van breghje dat ze zich ook daadwerkelijk heeft ingeschreven voor centered riding lessen
ik heb natuurlijk ook sinds okt/nov geen paard meer, mag op sommige zaterdagen bij vrienden buiten komen spelen, en hoewel ik dat ontzettend leuk vindt, en ook een heel bijzonder aanbod, vult het toch niet het gat op van een paard hebben. ben een beetje geinspireerd geraakt afgelopen jaar na een trailerlaad theorie avond en heb nu maar eens de koe bij de horens gevat, heb ik toch nog zo nu en dan een klein stukje paard om aan te snuffelen 
volgens haar site heeft ze inderdaad o.a. een tijdje bij hempfling rondgelopen

Dan kan je ook echt wat ervaringen lezen en wordt het wat concreter allemaal. 
Jade schreef:
Geldboompje gezocht trouwens, iemand een stekkie voor me??
andere cursussussen die ik ondertussen op de planning heb staan vind ik het wel weer even prima
Als je de kosten deelt met een aantal mensen, valt de prijs vaak ook nog wel mee. Zo hebben we op mijn vorige stal Piet bakker 2 keer laten komen. Hardstikke leuk om zoiets met een leuke groep mensen te doen!

vriendin? hele goede kennis?

reiziger schreef:Gymnasticeren, masseren, balanceren, blessures, allemaal helemaal mijn ding!
Iemand een leuke locatie om haar een dagje in te huren? Hebben we meteen een meetingAls je de kosten deelt met een aantal mensen, valt de prijs vaak ook nog wel mee. Zo hebben we op mijn vorige stal Piet bakker 2 keer laten komen. Hardstikke leuk om zoiets met een leuke groep mensen te doen!

reiziger schreef:Gymnasticeren, masseren, balanceren, blessures, allemaal helemaal mijn ding!
Iemand een leuke locatie om haar een dagje in te huren? Hebben we meteen een meetingAls je de kosten deelt met een aantal mensen, valt de prijs vaak ook nog wel mee. Zo hebben we op mijn vorige stal Piet bakker 2 keer laten komen. Hardstikke leuk om zoiets met een leuke groep mensen te doen!

Wel gaat het me frustreren dat ik buiten die ene keer per week (maximaal) niks anders te doen heb met paarden momenteel, dus ik heb de stoute schoenen eens aangetrokken: [EA-VP] [PG] Omgeving Zutendaal/Lanaken (BE), verzorgpaard gezocht
Wie weet, en wie niet waagt, die wint sowieso niks.
), als er dan mensen afzeggen blijf je als organisator met de kosten zitten.