En nog 1 dag en dan ben ik werkloos. De 1e brieven zijn ook verstuurd en het 1e gesprek had ik deze week. Maar tjone jonge wat was dat weer een apart gesprek. Altijd de standaard vragen van wat zijn je plus en min punten. Maar nu vroeg ze ook waarom ik daar solliciteerde en niet dichter bij mijn woonplaats. Ik dacht echt wat is dat nu weer voor vraag. De plaats waar ik gesolliciteerd heb is net aan 20 km van mijn woonplaats. Kan binnendoor geen file of drukte. Dus tja wat moet ik daar dan voor antwoord op geven?????
Ben daar dan dus eigenlijk ook wel klaar mee. Als het goed is belt ze morgen of overmorgen om te zeggen hoe of wat.
Ik vind ze erg netjes, bellen even op om te vragen hoe het gaat of om uit te leggen hoe de situatie is. (Ik heb ervaring met StartPeople en Content).
Ook wel begrijpelijk. Maar scheer niet alle uitzendbureau's over een kam, want er zijn er wel degelijk een aantal die wel moeite voor je willen doen
Ik heb duidelijk de verkeerde studie en tijd uitgekozen 
, maar toch....
Enige verschil: ik zeg per 31-12 mijn contract bij mijn detacheerder op. Ja, vrijwillig.....Ja, in deze moeilijke tijden....
Hoe dan ook, het is allemaal nog niet zo gemakkelijk....Maar ik vind m'n plekje vast wel, daar ben ik van overtuigd! 
je bent niet de enige, lijkt wel als ze een brief terug sturen deze zo standaard is..................

En geloof me: elke vrije minuut die ik had ging op aan de paarden en vriendlief kwam op plek #2.