Respect voor de postbezorgers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 21:52

Flosje446 schreef:
Ik heb gekozen om geen kerstpakket te nemen, maar dit geld aan een goed doel te geven.

Heb ik ook gedaan. Maar ik heb zo'n lieve baas. En er waren kerstpaketten over... Ssssshht... niet verder vertellen he!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:05

Szan schreef:
Bij deze wil ik aan iedereen die een krantenwijk o.i.d. heeft ook even mijn excuses aanbieden voor vijf jaar geleden := Ik gooide toen met kerst altijd de deur voor hun neus dicht als ze aanbelden om de post te géven en gelukkige feestdagen te wensen... Ik wist toen ik zo jong was niet dat het de bedoeling was om dan wat kleins te geven :')

_O-
Ben k niet de enige geweest :')
Was vroeger ook een keer iemand aan de deur om gelukkig nieuwjaar te wensen, van t AD ofzow xD
En ik deed open, zei , ja, dankuwel!
*bam* deur dicht _O- Arm mens xD
Maarja wist er natuurlijk niets van dat je dan wat moest gevenxD

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 02:17

Toekie schreef:
Welkom bij de club Yessy! :D

Hebben jullie ook allemaal zo'n leuk kerstpakket gehad? :))

:j wat zal er bij jou in :P

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 02:36

Een complete Italiaanse pastamaaltijd... :')

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 05:16

1234 schreef:
Ben k niet de enige geweest :')
Was vroeger ook een keer iemand aan de deur om gelukkig nieuwjaar te wensen, van t AD ofzow xD
En ik deed open, zei , ja, dankuwel!
*bam* deur dicht _O- Arm mens xD
Maarja wist er natuurlijk niets van dat je dan wat moest gevenxD

Hihi, dit klinkt bekend :D Ik heb ook weleens zo de deur zo dicht gedaan.
Ik vind het trouwens nog steeds een raar iets. Je krijgt toch gewoon loon voor het werk wat je doet. Als ze heel goed hun best doen kijgen ze van mij wel wat, maar dat is hier met de folders en hah krant nou niet echt het geval.

Mijn kerstpakket mocht ik al wel meenemen, maar ik had maar één tas op m'n fiets en moest nog boodschappen doen dus nog maar even laten staan.
Zoals jullie zien aan de tijd dat ik dit schrijf mag ik vandaag ook weer aan de slag, 6 uur beginnen. In mijn team viel het de afgelopen week nog wel mee met kerstkaarten. Maar in het team waar ik dan weleens bijspring stonden de bakken kerstpost al heel hoog. Jullie al veel kerst post gehad?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 06:46

Ik durf het bijna niet te vragen, maar volgende week zaterdag kan ik niet :') iik heb wel extra dagen beloofd voor de kerst dat ik zal komen, maar de zaterdag zelf heb ik echt wat anders... :=

Vrij vragen, brr...

arabella2000

Re: Respect voor de postbezorgers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 07:58

Ik heb hier (op de zondag) ook nog niet echt veel van de kerstkaarten gemerkt. Ik denk dat dat morgenavond komt of volgende week. Dan wordt het echt hard doorrijden en maar hopen dat ik alles haal (moet zo'n 50 brievenbusssen lichten in 3.5 uur tijd. En het is nu al vaak krap aan met de tijd.
kerstpakket krijg ik denk ik volgende week pas (dan moet ik pas weer werken, deze week en vorige week werkt mijn vriend). Maar mijn schoonvader had wel al verteld dat het een italiaans pakket was.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:51

Damn ik heb veel vandaag :oo 2 fietstassen vol met post, 2 nabrengzakkenmet huis-aan-huis en nog een met post. Normaal heb ik max 3 tassen in totaal :')

Kerstpakket van vorig jaar vond ik leuker trouwens. Die tas was echt handig en dat playmobielpopje was super tof. Maar goed ik ga maar eens aan de slag.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:19

:(:) ik ben vandaag gelukkig vrij :=

maar dat heb ik echt al heel lang geleden gevraagd ik denk niet dat je volgende week vrij krijgt Roane :n mijn baas kon in ieder geval niemand missen. Het is het laatste weekend voor de kerst, dus zal echt wel vreselijk druk zijn.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:04

Ik sta in de mail...haha
raar om jezelf erin te zien staan, was geinterviewd vorige maand maar ze zouden alleen een korte regel gebruiken..
Gaat over de kerstkaarten..
Geloof dat het vandaag wat drukker zou zijn dus ga er straks goed ingepakt naartoe, wil op tijd beginnen als het kan want moet nog op wedstrijd vanavond..

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 12:08

Ik heb meteen even gekeken. Je bedoelt die quote?
Leuk. :D

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:09

Ja, sta ik daar tussen allemaal "oude"mannen..

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:13

He een concurent.
Nee hoor ik zit bij de sand maar ik doe alle maandblaaden. (paard en sport enz)
Gister nog 70 kilo bezorgt.
Het is wel goed voor je conditie over een poosje doe je je wijk fluitend.
EN binnenkort gaat het vriezen!
Naaja als het maar niet gaat sneeuwen en ijzelen.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:13

ik bezorg voor sandd. op dinsdag en vrijdag op een industrieterrein.
en ja, er zijn dingen die ik vervloek :+
mensen die auto's pal voor de brievenbus zetten, brievenbussen waar je vingers in klem zitten, en zeurpieten.
maar zal het ook niet willen missen, ben redelijk vrij en heb gewoon moeite met een baas boven me die me op m'n lip zit.
:D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:21

Dag collega ook hier iemand van Sandd (eigenlijk regiopost) maar we hebben hier 1 huis waar ze de auto echt voor het paadje van de tuin neerzetten ik heb zo'n 30cm waar ik dan tussendoor zou moeten schuifelen om op het paadje te komen.
Ja echt niet dus die krijgen de post de keer erna wel dan.
Zo is er ook iemand met een onmogelijk hekje, te hoog om overheen te stappen en de onderste schuif krijg je nauwelijks open.
1 keer gedaan dat kostte me zeker een halve minuut nou jammer dan ook de volgende keer maar.

Mijn nieuwste irritatie zijn kinderen die je volgen en dat vind ik normaal niet zo'n probleem maar deze halen het bloed onder mijn nagels vandaan.
Zitten elke keer in de buurt van mijn fiets + post heb al gezegd dat als ze aan mijn post of fiets zitten ze echt een groot probleem hebben.
Ik heb gisteren uitgevonden waar ze wonen dus nog 1 keer en ik licht de ouders in want hier wordt ik toch zo moe van.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:24

gekvanfleur schreef:
ik bezorg voor sandd. op dinsdag en vrijdag op een industrieterrein.
en ja, er zijn dingen die ik vervloek :+
mensen die auto's pal voor de brievenbus zetten, brievenbussen waar je vingers in klem zitten, en zeurpieten.
maar zal het ook niet willen missen, ben redelijk vrij en heb gewoon moeite met een baas boven me die me op m'n lip zit.
:D

Die dicht klap briefenbussen zijn zo vreselijk ja.
Vooral als ze laag zijn en die mensen heben beftekkels.
Moet je je hand erin steken om de briefenbus open te houden hangt er zo`n mormel in je handen.

Ik heb 1 huis die mensen krijgen de post in een zak aan de heg.
Die mensen heben een heele groote herder die gewoon echt vals is en postbodes eet en de deur kan openen en die mensen doen de deur niet op slot.
De eerste keer wist ik dat niet toen heb gefietst voor me leven.

Maar toch blijft het ideaal werk
Mijn baas op me andere werk die altijd zeurt en scheeuwt. (ik werk in amsterdam en mijn nieuwe baas is een vrouw haatende marokaan de oude bedrijfsleider ging hellas weg)
En hiermee als ik dorst heb drink ik wat als ik naar de wc moet fiets ik snel naar huis en ga ik naar de wc.
Als ik honger heb eet ik wat.
EN niemand die zegt nee je mag pas over 4 uur naar de wc.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:33

ik 'knoop' mijn stieken altijd om mijn stuur :=
eigenlijk heel simpel, ik haal ze om de ene kant van het stuur en dan ook nog om de andere, als je een dikke bos hebt voorkomt het dat ze eraf komen vallen met het fietsen en als je zo een paar van die dwarsstieken hebt vinden mensen het denk ik teveel moeite ofzo.
heb nl een tijdje gehad dat ik ook wel eens mijn fiets bij het station neerzette en van te voren was vergeten die stieken eraf te halen, volgende ochtend, alle stieken weg, bij de bioscoop eender. Met die dwarsstieken zaten ze er nog wel op :=

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 21:59

wie weet wat de afkorting TNT betekend ;)

ik wel :P

teleurstelling
na
teleurstelling

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 22:03

moet morgen toch rijden...
Er is weer iemand ziek en nu moet mijn vriend voor hm invallen.
Dus val ik voor mijn vriend in :P (allrrn ik rn mijn vriend kennen die rit).
Betekent natuurlijk wel weer wat extra geld volgende maand :P

Heb het kerstpakket van vriendlief binnen.
ik weet niet wanneer ik de mijne krijg.
Ik werk eigenlijk nooit doordeweeks (behalve in vakanties).
En mijn baas is er alleen maar doordeweeks en zaterdags, en als je alleen op zondag werkt zie je hem natuurlijk niet :P

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:00

Tancreda4 schreef:
Hey Yessy! Ook in Alphen?! Leuk, daar werk ik ook, al werk ik ook binnen (zaterdagmedewerker) of jij ook? Iig welkom bij de club :)

Ik mag morgen weer. 6 uur beginnen :=

Nee helaas gewoon standaard tijdelijk postbezorger (had mooi in salaris gescheeld). Alleen buiten dus, ben benieuwd hoe het komende week gaat, dan mag ik alleen!
Ze zijn alleen wel wat laks hier naar mijn idee. Donderdag belden ze om 10u of ik kon werken, toen ben ik aan iemand gekoppeld voor 2 dagen meelopen, en sindsdien niets meer gehoord.... morgen om 11u ga ik gewoon maar zelf bellen denk ik?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:00

Das inderdaad niet zo heel handig, Yessy. Je weet dus ook niet welke wijk je moet lopen?
Moet je wel morgen al werken trouwens? Bij ons werken we deze week op maandag nog gewoon als een maandag, dus geen extra krachten erbij en de postbezorgers die nooit op maandag werken, hoeven morgen ook nog niet te werken.
Wij werken alleen volgende week maandag en de maandag ná kerst (dus de 21e en 28e) als een gewone dag en dan worden de postbezorgers en extra hulpkrachten dus wel ingezet.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 08:32

bereid jullie vandaag maar voor (diegene die moeten werken) er zijn bergen post vandaag :S
Ik moest gisteren toch rijden en mijn vriend moest de rouwbrieven van iemand overnemen. Toen ze daar mee klaar waren (ongeveer 60 minuten) is hij de anderen gaan helpen.
Hij had toen hij de rouwbrieven deed ophalen ook al verschillende bussengelicht (voorlichting en daarmee al 1 container vol).
En al die bussen zaten bij mij weer stamvol.
Ik had bij elke bus 1 zak post voor in de buurt en 1/2 zak post voor overige.

En dat was niet alleen bij ons zo

veel succes allemaal!!!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:49

ik was morgen al bezet, maar kreeg net al een smsje of ik om half 9 kon beginnen, heb nog nooit zo vroeg hoeven beginnen :=
dus ik zet me maar vast schrap voor woensdag en donderdag :))

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:57

Ben ik even blij dat ik zaterdag vrij ben :)
En de zaterdag daarna is het alweer kerst!

Werk wel extra in de vakantie, maar dat is ook maar 2 dagen per week.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:02

kon zaterdag geen vrij krijgen, dus de vriendin die komt logeren gaat mee bezorgen :')
of als ze meer zin heeft om mee te gaan doen met serious request hier in het centrum moet ze dat maar gaan doen zolang :=