Flosje446 schreef:Ik heb gekozen om geen kerstpakket te nemen, maar dit geld aan een goed doel te geven.
Heb ik ook gedaan. Maar ik heb zo'n lieve baas. En er waren kerstpaketten over... Ssssshht... niet verder vertellen he!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Szan schreef:Bij deze wil ik aan iedereen die een krantenwijk o.i.d. heeft ook even mijn excuses aanbieden voor vijf jaar geledenIk gooide toen met kerst altijd de deur voor hun neus dicht als ze aanbelden om de post te géven en gelukkige feestdagen te wensen... Ik wist toen ik zo jong was niet dat het de bedoeling was om dan wat kleins te geven

Arm mens xD1234 schreef:Ben k niet de enige geweest
Was vroeger ook een keer iemand aan de deur om gelukkig nieuwjaar te wensen, van t AD ofzow xD
En ik deed open, zei , ja, dankuwel!
*bam* deur dichtArm mens xD
Maarja wist er natuurlijk niets van dat je dan wat moest gevenxD
Ik heb ook weleens zo de deur zo dicht gedaan.
2 fietstassen vol met post, 2 nabrengzakkenmet huis-aan-huis en nog een met post. Normaal heb ik max 3 tassen in totaal 
ik ben vandaag gelukkig vrij 
mijn baas kon in ieder geval niemand missen. Het is het laatste weekend voor de kerst, dus zal echt wel vreselijk druk zijn. 

gekvanfleur schreef:ik bezorg voor sandd. op dinsdag en vrijdag op een industrieterrein.
en ja, er zijn dingen die ik vervloek![]()
mensen die auto's pal voor de brievenbus zetten, brievenbussen waar je vingers in klem zitten, en zeurpieten.
maar zal het ook niet willen missen, ben redelijk vrij en heb gewoon moeite met een baas boven me die me op m'n lip zit.

(allrrn ik rn mijn vriend kennen die rit).
Tancreda4 schreef:Hey Yessy! Ook in Alphen?! Leuk, daar werk ik ook, al werk ik ook binnen (zaterdagmedewerker) of jij ook? Iig welkom bij de club![]()
Ik mag morgen weer. 6 uur beginnen