Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Nee dat valt wel mee, maar maandag en vrijdag zitten compleet volgestouwd met lessen, terwijl ik op donderdagmiddag moet komen om maar 1 les te geven.... Verdeling had dus iets beter gekund
maar dan ging het niet om 1 uurtje.
Goof schreef:Zo, dat is een flinke dosis voorbereiding dan ook voor al die variatie.
Heb ik het een stuk makkelijker met alleen maar 2e klassen Engels waarvan 4 op kgt werken en 1 op b/k.
Ik heb nog niet gehoord wat voor klassen ik krijg, maar waarschijnlijk zes in totaal, verdeeld over havo4, vwo4 en vwo5. 
iets anders dan de rest van mijn klasgenoten, maar wel tof!
)

Rock schreef:Wauw pff dat is een boel! Maar wel heel erg leuk!
Ik heb getwijfeld tussen biologie en Engels. Bio is wel het vak waar ik de hoogste cijfers voor heb gehaald op mijn CE, maar het punt bij mij is dat ik dól ben op dingen als voortplanting, genetica en gedrag, maar echt een broertje dood heb aan ecologie en al helemaal aan dingen als fotosynthese en cellenleer
Dus ik zie mezelf daar nog niet helemaal in opgaan
Engels vind ik geweldig. Ik spreek liever Engels dan Nederlands, schrijf verhalen in het Engels, ben überhaupt een taalpurist... hopelijk vergis ik me niet in de opleiding
sommige vakken zoals genetica, moleculaire biologie etc vind ik helemaal geweldig, maar celbiologie totaal niet
Maar het hoort er wel allemaal bij