Echt wel heel fijn, want a.s. dinsdag sta ik gewoon als volledig ingepland..
En na vnvd lekker 3 dagen vrij!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En dan nog maar 2 weekjes en dan zijn de 15 weken weer om!!! Jeetje mina wat gaat dat snel zeg!!! Vind het wel erg jammer....
..was geen pretje.. 

hoe moet er dan gewassen worden? Nou met koud water
Kan met die vrouw zo goed lachen he
IS niet na te vertellen was gewoon komisch!
Ben benieuwd of het die dag ook gelijk gemaakt is....
Is wel fijn!!!
de meesten kunnen dat hier gelukkig goed hebben 
op die manier vergroot je wel je werkvlak..
En die vrouw doet gewoon vrolijk mee
Toch nog m`n IG toets gehaald vandaag! 
Kytha schreef:Haha, die mensen een beetje laten schrikkende meesten kunnen dat hier gelukkig goed hebben
Bij mij op het werk lag een vacature nog een nieuwe opleiding; Verzorgende IG & welzijn.
In 3,5 jaar je VIG diploma en een SPW diploma!
http://www.brabantzorg.net/vacatures/le ... _bbl/96715
Ze veranderen ook elke keer met alles he...
zoveel collega's die nu alleen verzorgende zijn, en IG erbij moeten halen,
en over een paar jaar hebben ze natuurlijk weer liever IG-ers die ook SPW hebben![]()
Hoewel het me eigenlijk wel ideaal lijkt, en IG en SPWop die manier vergroot je wel je werkvlak..
Danielle005 schreef:wie kan mij helpen? ik moet een verslag maken over hoe ik een storing in een vertrouwensrelatie met een client oplos.. alleen ik kan me eigen er niks bij inbeelden.. wie heeft er een vb zodat ik in ieder geval een beetje een idee heb welke richting ik op moet denken..
margreet4 schreef:Danielle005 schreef:wie kan mij helpen? ik moet een verslag maken over hoe ik een storing in een vertrouwensrelatie met een client oplos.. alleen ik kan me eigen er niks bij inbeelden.. wie heeft er een vb zodat ik in ieder geval een beetje een idee heb welke richting ik op moet denken..
Is dat misschien bij iemand die heel achterdochtig is en dus geen vertrouwen in je heeft???
margreet4 schreef:Ja dat kan ook! Het is denk ook heel uitgebreid! Heb je zelf al zoiets meegemaakt met stage ofzo?? Misschien kan je dat dan gebruiken?
Succes in ieder geval!!
Ging goed (was stiekum wel beetje zenuwachtig terwijl ik er wel een goed gevoel over had) Ze waren tevreden om een lang verhaal kort te maken
En als ze een cijfer hadden moeten geven had ik een 8 (ze geven geen cijfers meer) Morgen laatste stage dag....