Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Klop klop aan de deur..........(bel doet het niet, heeft het nooit gedaan)
Bos bloemen voor Mevrouw Jessica...........![]()
Welkom bij XX. We wensen je veel plezier in je nieuwe baan. Namens al je collega's van XX![]()
![]()
Té leuk!
kaatje77 schreef:Ikke, wow, heftige job hoor! welkom hier in dit topic
Mijn tip: ga nu alvast op zoek naar wat anders als je toch al weet dat dit niet jouw droombaan is.
Zijn wel genoeg sites waar je een baan kunt vinden die aansluit bij jouw opleiding en wensen
Ikke89 schreef:Milatje, ik heb mn HBO Social Work. Ik heb een paar jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt maar ben nu een beetje klaar met de directe zorg. Een functie op beleidsniveau of als wmo consulent bij de gemeente lijkt me wel erg interessant. Maar het is lastig om hier zoiets te vinden(en dan nog aangenomen te worden)
Lente schreef:Nou ik had dus echt net pech. Er was een jongen die vorig jaar op een andere locatie had stagegelopen en toen een heeele goede indruk achter had gelaten... Dus die had tóch de voorkeur...
Ze hadden gewoon niet eens tips, vinden me superleuk, maar gewoon botte pech...
Op zoek dus maar weer...
Lente schreef:Nou ik had dus echt net pech. Er was een jongen die vorig jaar op een andere locatie had stagegelopen en toen een heeele goede indruk achter had gelaten... Dus die had tóch de voorkeur...
Ze hadden gewoon niet eens tips, vinden me superleuk, maar gewoon botte pech...
Op zoek dus maar weer...