Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:37

Hihi mooi onderschrift!

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:17

Ik meld mij ook. :)

Heeft er iemand ervaring met thuiswerk?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:59

Ik hoop dat ik me ook mag melden. Ik werk weliswaar, maar ben op zoek naar iets anders dat beter bij me past.

Echter wil ik het niet in de openbaarheid (LinkedIn/FB) hebben, omdat ik het niet nodig vind om slapende honden wakker te maken ;) Ik werk nu bij een klein bedrijf.

Heb al een aantal brieven verstuurd naar functies die me wat toeleken, maar tot nu toe alleen maar afwijzingen. Ik ben vorig jaar afgestudeerd aan Bedrijfskunde/MER. En sta voor alle gerelateerde dingen open.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 14:26

Mochten er nog mensen omgeving Amsterdam zijn die (telefonische) Sales ervaring hebben in B2B zakelijke markt. Dus liever geen call center B2C beller die bellen vanaf script, maar het gaat echt om een functie waarin je een dialoog aan gaat met de klant. Zelf nadenken, creatief zijn, geduld, goed ABN spreken etc.

Ook nog stagiaires 3e of 4e jaars marketing/Sales die een afstudeerstage zoeken. Goede en leuke projecten!

PB me even. Ik zoek nog mensen en het zou leuk zijn als ik op deze manier mensen aan het werk kan helpen.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 14:41

Klop klop aan de deur..........(bel doet het niet, heeft het nooit gedaan :') )

Bos bloemen voor Mevrouw Jessica........... :D

Welkom bij XX. We wensen je veel plezier in je nieuwe baan. Namens al je collega's van XX +:)+ :)F

Té leuk! *D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:45

Wat zal dat een welkom gevoel geven Dimple! Fijn dat je zo goed terecht gekomen bent!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 14:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:03

Oh wat super leuk zeg van je nieuwe collega's! Het heeft even geduurd, maar zo te lezen zit je nu helemaal goed!

Gomir, goed om te horen.. randstad is natuurlijk ook wel vrij duur. Maar misschien toch wel reageren. Al zou ik liever paardlief na komende week voorlopig niet nog eens verhuizen. Hij is daar super makkelijk in, maar hier hebben we nu ook maar een jaar gestaan ipv geplande 3 jaar (krijg je als je stopt met studeren). Maar goed, reageren wil niet zeggen dat het direct wat gaat worden. Is ook weer afwachten.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:32

Dimple schreef:
Klop klop aan de deur..........(bel doet het niet, heeft het nooit gedaan :') )

Bos bloemen voor Mevrouw Jessica........... :D

Welkom bij XX. We wensen je veel plezier in je nieuwe baan. Namens al je collega's van XX +:)+ :)F

Té leuk! *D

Wat een vet gave actie van je nieuwe werkgever!!!!

Zie je wel, is het al met al goed gekomen :j

Gisteren gebeld met werkgever en moest een brief sturen met motivatie en cv, uiteraard direct gedaan, wel een paar uur overna gedacht wat te schrijven O:)
Krijg ik net een mail, nav ons leuke telefoongesprek en brief wil ik je uitnodigen om 3 cases uit te gaan werken in het NL, EN en DE zonder hulp van enige vertaalsite oid :7 Daar gaat mijn vrije avond :')

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:23

oh wat fijn zeg Dimple!

Mijn eerste werkdag (10-8) komt nu ook dichtbij Ben al druk met voorbereiden brrrrr

Kunnen we niet een lijstje maken met wie nou wat en waar zoekt?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:26

Caroline_max oh wat fijn, maar wel spannend hoor. Heb je lang thuis gezeten?

Zo, de NL en EN versie heb ik klaar, nu maar even voor de Duitse gaan zitten :Y)
Wish me luck :):)

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:40

Hals und Beinbruch :) :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:09

En klaar, naar PDF bestanden opgeslagen en verstuurd :Y)

En nu maar afwachten of het is wat ze zoeken :o

Ikke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:31

Hallo! Mag ik me ook melden hier?

Ik zit dan weliswaar niet compleet zonder werk, maar dat gaat waarschijnlijk niet lang meer duren en ik weet niet meer wat ik wil.
Momenteel(nouja, vanaf maandag) werk ik in Duitsland op een school voor kinderen met een beperking. Ik werk daar als schoolbegeleider en begeleid een meisje met gedragsproblemen 1 op 1. Als het meisje onhandelbaar blijft mag ze na de herfstvakantie niet meer terugkomen op school. Dit omdat het al de zoveelste poging is om haar te bescholen. Dat betekent dat ik dan geen werk meer heb. Ik heb haar voor de vakantie begeleid en gok dat ze het een week of 3 gaat volhouden dit keer. We zullen zien. Daarnaast is dit absoluut geen dream-job, dus ik hoop dat er snel iets anders op mijn pad komt.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:37

Ikke, wow, heftige job hoor! welkom hier in dit topic :Y)

Mijn tip: ga nu alvast op zoek naar wat anders als je toch al weet dat dit niet jouw droombaan is.
Zijn wel genoeg sites waar je een baan kunt vinden die aansluit bij jouw opleiding en wensen :D

Ikke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:46

kaatje77 schreef:
Ikke, wow, heftige job hoor! welkom hier in dit topic :Y)

Mijn tip: ga nu alvast op zoek naar wat anders als je toch al weet dat dit niet jouw droombaan is.
Zijn wel genoeg sites waar je een baan kunt vinden die aansluit bij jouw opleiding en wensen :D

Dankje :)
Ik ben al een hele tijd op zoek naar iets anders. Maar helaas is in mijn sector en regio nauwelijks werk te vinden. Ik wil daarom even gaan uitzoeken hoe het zit met werkervaringsplekken. Misschien dat ik via zoiets uiteindelijk ergens tussen kom.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 20:50

In welk vakgebied zoek je Ikke?

Ikke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 23:28

Milatje, ik heb mn HBO Social Work. Ik heb een paar jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt maar ben nu een beetje klaar met de directe zorg. Een functie op beleidsniveau of als wmo consulent bij de gemeente lijkt me wel erg interessant. Maar het is lastig om hier zoiets te vinden(en dan nog aangenomen te worden)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:13

Ikke89 schreef:
Milatje, ik heb mn HBO Social Work. Ik heb een paar jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt maar ben nu een beetje klaar met de directe zorg. Een functie op beleidsniveau of als wmo consulent bij de gemeente lijkt me wel erg interessant. Maar het is lastig om hier zoiets te vinden(en dan nog aangenomen te worden)

Ik ga je een Pb sturen. WMO consulent is momenteel niet zo heel lastig ivm een groot te kort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:59

Ik zit op hete kolen... Word als het goed is na twaalven gebeld over een hele interessante stageplek waarvoor ik vorige week heb gesolliciteerd. Gaat om 4 dagen per week én eindelijk bezig na jaren niet zoveel doen... Ik stuiter.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 09:05

Spannend!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:22

Nou ik had dus echt net pech. Er was een jongen die vorig jaar op een andere locatie had stagegelopen en toen een heeele goede indruk achter had gelaten... Dus die had tóch de voorkeur... -O-

Ze hadden gewoon niet eens tips, vinden me superleuk, maar gewoon botte pech...

Op zoek dus maar weer... :\

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:27

:(:)

Lente schreef:
Nou ik had dus echt net pech. Er was een jongen die vorig jaar op een andere locatie had stagegelopen en toen een heeele goede indruk achter had gelaten... Dus die had tóch de voorkeur... -O-

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:28

Lente schreef:

Heb je niet heel brutaal gevraagd of ze geen twee stagiaires kunnen onder brengen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:54

Haha nee tis een team van 5 man dus dat dat niet kon wist ik al.

Maar mocht ik ooit solliciteren op een baan na mijn opleiding dan ontvangen ze me met open armen.

Heb maar een oproepje op facebook gezet ook