Ja inderdaad. Ging over een vreemde hond die ons huis binnengelopen was, iedereen vond dat ik me aanstelde. Maar ik denk dan, wat zou er gebeuren als er een vreemde hond in jouw huis loopt? Ga je hem dan ook lief aaien ofzo.
Love_Silver
Geplaatst: 28-04-15 16:28
Ik kan je reactie wel snappen, je schrikt gewoon heel erg.
Heb ik ook een keer gehad, zo'n reltopic . Niks van aantrekken, het is Bokt maar. Die weten toch alles beter .
Pacific
Geplaatst: 28-04-15 16:40
Ik vind dat zij juist apart reageren, wat je zegt, je gaat een hond die je huis inloopt toch niet lief aaien? Ik had hem ook boos het huis uitgegooid, een goed opgevoede hond weet heus dat ie niet zomaar overal binnen kan lopen. Zou ik als baas ook niet waarderen, als ie daar vervolgens voor beloond wordt door geaaid te worden e.d.
Nope, nog geen vakantie! Vanaf donderdag Dus nog 2 daagjes naar school. Vrijdag komt een vriendin langs om [naam] op de foto te zetten, en zondag op onze srprs.me trip!
Gister een paard gereden, sinds tijden! Ging wel lekker, hij bouwde aan het begin veel spanning op en toen we verschilden van mening over welke kant het werd nadat hij weg was geschoten in galop lag ik er naast . Vlug er weer op en daarna ging het beter! Lekker relaxed af kunnen sluiten. Tis een Fries, dus heeft de neiging om achter de teugel te kruipen. Wel een leuke uitdaging dus! Wil, voordat ik er weer opstap, eerst bezig met grondwerken. Dat zit wat mij betreft nog niet goed en bepaalde dingen zouden ook zeker onder het zadel prettig zijn (wijken voor druk bvb). Zodra ik dan weer eens gereden heb ga ik een HAW plaatsen, denk ik!
Nu vlug Nederlands en Grieks leren, nog drie toetsen deze week
Super leuk Gerbrich! En succes! Ik moet voor morgen nog leren voor Duits en natuurkunde maken. Duits leer ik maar ff, niet zeker of het wel/geen SO is. En dan nog aan mijn foto's.
Morgen leren voor Grieks SO en aan Latijn verslag werken. Dan vrijdag vrijjj
Nicee Gerbrich, veel succes met je (bijrijd?)paard! Deze week ook nog 3 toetsen; Geschiedenis, Engels en Grieks proefvertaling Gelukkig daarna wel midweekje naar Parijs!
Leuk Gerbrich! Ik ben lekker vrij Vandaag ook naar de chiropractor geweest, daar bleek dat er iets in mijn rug was verschoven waardoor ik heel veel pijn had. Nu wordt dat hopelijk beter!
Oh ja helemaal vergeten eigenaar volgt een opleiding, dus ik ga hem een dikke drie maand verzorgen en beweging geven! Is het paard van een stalgenootje.
Succes met leren Dees, wat moet ik me voorstellen bij een Latijn verslag?
Proefvertaling Yael, lekker dan . Leuk man, naar Paris
Beter Kim, dat je behandeld bent
Poep, maandag komt de tandarts, alles helemaal geregeld. Vergeten dat Serena dan gesedeerd moet worden, éven geen rekening mee gehouden... (Over)morgen de DA dan maar bellen. Zo stom, heb nu dus een box geregeld op een stal. Maar de DA praktijk is in dezelfde straat. Hoop dat ze geen €25 voorrijkosten gaan rekenen had er echt eerder aan moeten denken, misschien had ze wel gewoon op de praktijk zelf behandeld kunnen worden