Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Hmm door een goede vriend in twijfel, gewoon starten met rijden en dan theorie offf eerst de theorie. . Die is jaar geldig als ik nou wel als een idoot rijd -zucht- dacht zeker te zijn
Warboel schreef:Ik baal echt onwijs, ben gisteren geopereerd en denk niet dat ik dit jaar nog achter het stuur kruip![]()
Hoop dat ik daarna gewoon weer durf, anders moet ik maar weer een lesje doen![]()
Ik heb altijd maar in 1 lesauto gereden maar nu ik m'n rijbewijs heb rijd ik wel in verschillende auto's. Zelf hebben we een Chevrolet Aveo (ongeveer maatje VW Polo denk ik), maar rij ook in de lange Ford Mondeo van m'n schoonpaps en het knalgele Ford Transit busje van vriendenis juist goed verschillende auto's rijden! Ook al is het elke keer wel heeeel erg wennen
De eerste keer in de auto van m'n schoonvader dacht ik even een vlekkeloze hellingproef uit te voeren bij een open brug in de spits, nou niet dus. Hij sloeg af en gleed gewoon weer achteruit
Noblesse_ schreef:Ik heb vandaag voor het eerst gereden in m'n nieuwe auto. Van diesel naar benzine is toch een groot verschil
Noblesse_ schreef:Met de diesel van m'n moeder en die van m'n rijinstructeur kan ik perfect vlot starten. Met m'n nieuwe benzine nu gaat hij eerst pruttelend vooruit tot ik besef dat ik veel meer gas moet geven, dan duw ik m'n gas in en vlieg ik vooruit. Nog even wennen dus