Jullie mogen voor mij ff 2 daagjes uitrusten van het duimen, fase 1 in the pocket

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Sting, gefeliciteerd!!!!
Joolien...watskebeurt????
Met fase 1 bedoelde ik dat ik hoopte te worden uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het uitzendburo had vanmorgen mijn gegevens gemaild naar het bedrijf en ik kreeg om 9 uur al een telefoontje. Dus...so far so good
Sting schreef:Toevallig heb ik dit baantje ook door netwerken gekregen, dus dat is wel leuk! Maar moet zeggen dat ik er vrij weinig gebruik van maak... Doe wel veel vrijwilligerswerk en die baas houdt zn oren en ogen ook open, maar er is al genoeg bezuiniging op het gebied 'zorg' dus vaak is er geen aanbod of wordt het ingevuld door stagiaires.
@Ir1ne: 2 zelfsDoe maar luxe!
*duimduim*
SplashIsLief schreef:Een assessment is heel erg duur, dus ik kan me voorstellen dat ze dat niet "snel even" voor iemand doen. En misschien is het ook wel een reden geweest omdat ze simpelweg teveel sollicitanten hebben en ergens op moeten afwijzen.
Ik heb bijna een jaar geleden een assessment gedaan (dankzij Kriel) en ik vond het erg leuk om te doen en later de resultaten door te spreken.
Kriel schreef:Ik heb jaaaaaaaaaaaren geleden ook een assessment moeten doen en kwam daarmee uit op MBO+ niveau.
Dussssss............dat zegt ook niet alles