Ja, hemelvaart is zo fijn hè! Drie dagen naar school en dan weer vrij!
MuttleyMarty
Geplaatst: 25-04-15 16:34
Kimmie25501 schreef:
Ja, hemelvaart is zo fijn hè! Drie dagen naar school en dan weer vrij!
Echt he! Super fijn
Sylvia_S
Geplaatst: 25-04-15 17:08
Erg mooie foto's Desiree!
Bij mij op school is er geen wiskunde D, vandaar dat ik A en B ga doen hahah. Er zijn bij ons ook niet veel kinderen met een extra vak, dus het komt ook niet vaak voor dat iemand dan wiskunde kiest. Het heeft verder niet met mijn studiekeuze te maken, want ik weet nog niet wat ik wil studeren.
Alvast gefeliciteerd Erin! (voordat ik het vergeet), Ik herkende je niet meer! Ik ga morgen afspreken met vriendinnen en maandag naar 538 koningsdag. En natuurlijk extra veel paardrijden!
Ik ga volgend jaar naar de havo. Het is niet omdat ik vwo niet aankan, want ik kan het makkelijk, maar vanwege persoonlijke omstandigheden. Dan kies ik NT met kunst (daar zit filosofie ook in), biologie, informatica. En Frans als extra vak.
Net terug uit parijs met school. Ik heb heel erg genoten! Hier een aantal foto's. Het zijn absoluut geen hoogstandjes, maar ze zijn wel leuk
Ben zo blij met mijn cijfer hè! Had het echt nooit verwacht. Ga morgen een paardje rijden en als dat wat is ga ik hem straks een paar maandjes rijden omdat de eigenaar weg gaat