Hier 2/4, ben alleen benieuwd of ik de reeks vol ga maken. Hele avond niets aan de hand en nu al ruim 2 uur enorm misselijk en braken... Naar huis gaan wordt hem niet, volle bak hier. Gelukkig hebben we wel een apotheek vol lekker spul, dus hopen dat dat gaat helpen. Man wat kan je je dan beroerd voelen zeg!
Bedankt! Gelukkig goed gegaan vannacht, nog 1 te gaan
tante_trien
Geplaatst: 14-12-17 06:51
Normaal altijd reeksen van 5, dit keer hoef ik er maar 2. Nacht 4 en 5 had ik vrij gevraagd (en gekregen!) nacht 3 draait een collega voor mij omdat ik overdag een crematie heb. 1/2 zit er alweer bijna op
meisje_
Geplaatst: 14-12-17 20:28
Ik vandaag 3/3
Was afgelopen nacht erg druk. 1 verwarde patient heeft de kachel flink aangemaakt..
Ik zit in mijn 2e nachtdienst van de 5. Hier is het ook rumoerig. Eentje in een psychose, de ander is agressief door beëindiging van relatie. Maar nog uurtje dan kan ik gaan opruimen.
Ik kan om 06u met mijn prikronde beginnen en om 07.00 komt de volgende dienst. 07.15 ga ik richting huis!
Vealosz
Geplaatst: 15-12-17 05:50
Je went eraan. Gelukkig weten de meeste wie ik ben, en kan ik aardig met ze praten. Waardoor juist de agressieve emotioneel werd omdat ik wel naar hem luisterde en braaf naar bed is gegaan. Heb hem daarna nog 1 keer gezien, en de rest van de nacht niet meer. Degene die in een psychose zit al de hele nacht in de huiskamer. Prima, als hij zich daar op zijn best voelt wie ben ik dan om hem weg te sturen?
Nog wel even tussendoor een inbraakalarm gehad van een collega van een ander bedrijf op 1 van de objecten hier op het terrein. Maar ondanks dat zij van alles gehoord zou hebben, was het loos alarm. Hebben maar niet verteld dat het behoorlijk spookt op het terrein .
Mag ik me hier ook melden? Ik zit nu in mijn eerste nachtdienst ooit, overgenomen van een collega. Wij mogen slapen maar vind het zo leuk dat ik nog steeds wakker ben en dus ook maar wakker blijf. Maar wie weet ga ik zo nog even tukken, hoewel over 2u mijn aflos al komt. Wel bedrijvige avond, lekker bezig geweest.
Vealosz
Geplaatst: 16-12-17 06:32
Slapen tijdens mijn werk... Ik ben zooo jaloers. Ik heb het echt moeilijk vannacht. Maar nog een klein kwartiertje dan ga ik opruimen en naar huis.
Ik ben ondertussen al thuis. Momenteel de hond aan het uitlaten en dan ga ik mijn vriend wakker maken voor zijn werk. Nog maar 2 nachtdiensten te gaan.