Heb je er al hilarische tussen zitten??
Ja sdaphnes, dat dus. Vreemd he. Het lijkt wel of ouders steeds minder in te brengen hebben bij hun eigen kinderen joh. Bizar. Of het boeit ze gewoon niet, kan ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:ik geef ook bio, en geloof niet dat ze bij mij nu een dermate achterstand oplopen dat we volgend jaar niet door kunnnen.
Goof schreef:Amanda, jij krijgt tenminste nog smoesjes, dus contact![]()
Heb je er al hilarische tussen zitten??
Ja sdaphnes, dat dus. Vreemd he. Het lijkt wel of ouders steeds minder in te brengen hebben bij hun eigen kinderen joh. Bizar. Of het boeit ze gewoon niet, kan ook.
SdaphneS schreef:PSvanLot schreef:ik geef ook bio, en geloof niet dat ze bij mij nu een dermate achterstand oplopen dat we volgend jaar niet door kunnnen.
Ah leuk!
Ik geloof dat ook niet hoor. Elk jaar heb ik wel één onderwerp die ik schrap omdat het niet uitkomt en dan het jaar erop ergens anders tussen prop. Komt altijd goed.
PSvanLot schreef:Lees net op de NOS dat het OMT adviseert om basisscholen weer gefaseerd te starten en de zomervakantie in te korten..
Tjonge wat een onzin dat laatste... Ik vind dat zo'n raar advies, leerlingen en docenten werken harder dan ooit.
dems75 schreef:Nou ik ben het er niet mee eens. Heb het gevoel dat het po als proefkonijn wordt ingezet....