Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Jeej ik heb zekerheid dat ik tot 31 december werk heb. Is toch alweer wat.
Jammere is dat ik nog steeds zwaar ongemotiveerd ben en mij steeds weer meer terug trek in mijn eigen 'wat maakt het ook allemaal uit' coconnetje. Ook niet handig. *geeft zichzelf een schop*
Optiwolk schreef:Netwerken, doen jullie daaraan? Zomaar aan bekenden je cv meegeven in de hoop dat't wat oplevert?
vuurneon schreef:Optiwolk schreef:Netwerken, doen jullie daaraan? Zomaar aan bekenden je cv meegeven in de hoop dat't wat oplevert?
Ja en nee, overgrote deel van mijn netwerk weet waarin in werk zoek. Dus zo nu en dan krijg ik een gerichte vacature of vragen ze bij hun eigen bedrijf of ze getipt kunnen worden als er wat komt. Maar zoals op mijn werk heb ik wel mijn cv meegegeven en morgen dus ook aan mijn vader. Directeur van een hele grote organisatie ook mijn cv opgestuurd met; wat kun je voor mij doen? (En die heeft mij dus binnen een week aan een werkervaringsplek geholpen! Binnen de eigen organisatie was er geen plek namelijk, maar diegene heeft het eigen netwerk gericht benaderd en met succes.)
Betaald werk nog niet gevonden, maar ik blijf wel braaf mijn netwerklijntjes warm houdenje weet maar nooit!
Optiwolk schreef:Netwerken, doen jullie daaraan? Zomaar aan bekenden je cv meegeven in de hoop dat't wat oplevert?
Ir1ne schreef:Waarom kan da nu nie dan?dan bespaar je haar sollicitatieleed lijkt me
Toch?