Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kynshiri

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:48

trouwens, wat ook een optie is voor mensen die maar een paar shirtjes enz willen: patches! dan hoef je helemaal geen kleding af te leveren waarop je wilt laten borduren of shirts af te nemen van mij. het logo wordt dan op een patch met een opstrijkbare achterkant gemaakt en dan kun je het zelf op whatever je wilt strijken. geeft ook nog een mooier resultaat (vind ik) en het past in een enveloppe om te verzenden (internetverkoper he :D)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:12

Bij gewoon borduren zie je ook vaak zo'n stukje wit spul op de achterkant, of het gaat trekken in je shirt na een poosje door dragen / wassen / drogen... misschien is zo'n patch dan wel beter inderdaad :)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:14

Maar hoe krijg je zo'n patch dan zo 'gemonteerd' dat ie goed blijft zitten? Ik heb al wel eens meegemaakt dat ie los gaat... Dat is echt niet mooi voor bedrijfskleding, vind ik...
Ben nog steeds aan het dubben wat ik ga doen met mijn logo... Zit een mega verloop in en daardoor dus bijna niet te borduren. En ik heb steeds minder situaties waar ik bedrijfskleding kan dragen... Kan echt niet op een bruiloft of 'duur' zakelijk evenement, denk ik...

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:24

Waar kan je die patch bestellen?

Ik kan zelf wel kleding bestellen. Wel zo leuk om aan te hebben wat je ook verkoopt, maar vind het borduren wel aardig prijzig.... Ik ben nog steeds aan het zoeken :D Net als de rest geloof ik!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:26

Same here, ook een logo met heel veel verloop.
Ik draag op een bruiloft juist wel bedrijfskleding. Na een aantal keren de opmerking "Goh wat leuk dat het bruidspaar een vriendin heeft met zo'n mooie camera" was ik het zat om op te gaan in de gasten.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 23:32

Haha Hilda, dat lijkt me niet de reactie waar je op zit te wachten!

Shanna, nieuw werk gevonden? Een van je eerste dagen bij de C1000? Heb je nog niet eerder gespot!

Vandaag een erg leuke zwangerschapsloveshoot gehad. De eerste van mijn actie dus dat is al vlot.
Vanavond even een avondje laat doorwerken want ik krijg het anders allemaal niet af deze week....blij dat ik volgende week een workshop lightroom heb zodat mijn fotoverwerking hopelijk nog wat sneller kan!

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:32

er bestaat speciale lijm voor die je eerst laat drogen en die men daarna kan vaststrijken. De bedoeling is dat je kant-en-klare patches krijgt die je enkel op de stof moet leggen, katoenen doekje erover ter bescherming en vaststrijken.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:10

Nou echt niet. Deed altijd mijn best en vroeg aan het bruidspaar of ze dresscode etc hadden. Nou dat doe ik dus mooi niet meer en sindsdien is dat dan ook over.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:12

Ik zie het al helemaal voor me: bruidsstoet met middeleeuws thema, iedereen in gehuurd kostuum en daar huppelt Hilda in jeans en fleece _O-

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:35

Tja, in de middeleeuwen hadden ze ook niet de camera die ik nu heb dus laat me dan maar helemaal buiten de toon vallen.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:09

Gaan jullie eind van het jaar nog op markten staan met jullie producten?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:27

LisaFaded schreef:
Gaan jullie eind van het jaar nog op markten staan met jullie producten?

Hell noooo!!! Haha. Heb het 1 keer gedaan, maar was geen succes.
Een hele leuke kerstmarkt in november. Het was koud, weinig volk, donker. Opzich niet slecht verkocht, maar we waren helemaal verkleumd en stonden in het donker onze spullen op te ruimen.

Voor ons geen markten/beurzen/evenementen meer in die periode.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:29

Ik verkoop geen producten, dus geen markten voor mij! Ik kan me helemaal de sitiuatie die Horsetopshop omschrijft voorstellen, brrrrr...

Hilda, Mariska, heeft één van jullie toevallig mee gedaan aan de award van onze trouwfotograaf . nl?
Mijn twee ingestuurde foto's zijn genomineerd, maar ze hebben wel erg veel genomineerden, lijkt er een beetje op dat iedereen gewoon genomineerd is zodat ze heel veel gedeeld worden ect. en veel exposure krijgen.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:37

Nee niet ingestuurd. Geen tijd voor gehad om iets in te sturen. Kan inderdaad ook sommige inzendingen niet begrijpen als zijnde genomineerden. Maar goed dat vond ik ook van de BFA.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:50

Ik had ook niets ingestuurd... Kom me zo snel geen goede foto's bedenken, maar als ik dit zie had dat best gekund. Zijn idd heel veel foto's genomineerd en ik deel je gevoel.
Laat wel even weten welke foto's van jou zijn, dan krijg je een like! Had zo snel geen foto's van je herkent...

Van de BFA had ik dat gevoel ook wel een beetje, maar niet zo sterk als nu... Maar ja, per ronde doen ze sowieso 10 awards of zo uitdelen, toch? Wordt ook niet heel geloofwaardig...

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:54

De BFA heeft steeds dezelfde namen valt mij op.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:04

Misschien scheelt het ook dat die fotografen waarschijnlijk ook advertenties overnemen. Wanneer je daar genomineerd bent, vragen ze je ook een advertentie te plaatsen, als ik het goed begrijp...

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:07

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:20

Nice! Ik heb je foto's geliked. Veel succes ermee!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:21

Ik zie nu ook in de mail staan dat alle ingestuurde foto's online worden gezet om stemmen te krijgen, dus die vraag is ook beantwoord... :Y)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:36

In de mail die ik ontvangen heb staat "Het publiek mag alleen ook nog een stem uitbrengen en hiervoor zijn de mooiste ingezonden foto's geselecteerd, welke een nominatie hebben gekregen." Dan zouden het dus alleen de 'mooiste' zijn...
Maarre... 28 awards per ronde... Beetje veel...

Maar we zijn nu wel heel erg dit topic aan het spammen...

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:43

Ach spammen, dit is toch ook werk gerelateerd? Wij hebben ook niets van doen met zaken omtrent webshops die soms besproken worden, maar ik vind het wel interessant om te weten!

28 awards zijn inderdaad wel een beetje veel en ieder jury mag een award weggeven, laten ze dan samen beslissen welke het wordt.

Weet iemand nog een leuke manier om meer likes te krijgen op Facebook zonder dingen weg te geven?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:56

Dat is waar!

haha, iedere jury mag 5 awards weggeven... ipv 5 awards max...

Dat is een goede vraag... Je kunt zo'n pagina maken waar iemand bijvoorbeeld een e-book kan downloaden, maar dan eerst je pagina moet liken, maar dan ben je nog steeds iets weg aan het geven...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:55

Ik stoor me er niet aan hoor, voor mij voelt bovenstaande niet als spam in elk geval! Net wat jullie zeggen, met al die verschillende ondernemingen kan je niet altijd met alles meepraten en dat is toch ook prima?

Ik heb hier weer wat voor de webshophouders ;) Wist jullie dit al? http://www.hippeshops.nl/info/b2b/wijzi ... ember-2013

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:00

Wat mij betreft ook geen spam hoor :)