Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liesjeloef schreef:Haha dat heb ik ook altijd! Dan zegt m'n instructeur op een gegeven moment: stop hier maar even. Dan stop ik en stapt diegene achterin uit. En dan denk ik; ohja, er zat nog iemand haha.Weet je dat ik het bijna nooit doorhad dat er iemand achterin zat? En dat ik er pas bij diegene thuis achter kwam dat ik nog iemand bij hadZat vaak al lekker te kletsen met m'n instructrice
gerpiegorp schreef:Ik heb over 6 lessen mijn praktijk en ik vroeg me af of je ook moet kunnen fileparkeren, want dit heb ik eigenlijk nog nooit gedaan/geleerd![]()
(wel stop opdracht)
Liesjeloef schreef:gerpiegorp schreef:Ik heb over 6 lessen mijn praktijk en ik vroeg me af of je ook moet kunnen fileparkeren, want dit heb ik eigenlijk nog nooit gedaan/geleerd![]()
(wel stop opdracht)
Ik zou toch maar vragen of je dat nog een paar keer kan doen want het kan gevraagd worden. Althans: ze vragen je de auto te parkeren. Aan jou de keus hoe je dat doet, maar als er geen vakken zijn in een drukke straat zul je moeten fileparkeren. Stopopdracht is anders dan parkeren.
Amira_ schreef:Hoe zit het bij jullie eigenlijk met als je net gelest hebt en de volgende is, word je dan gelijk naar huis gebracht?
Rebecca schreef:Lijkt mij best lastig, zowel achter het stuur als achterin. Zou er niet blij mee zijn.
Ik kan starteb , heb genoeg gespaard . Bewindvoerder wil dat ik eerst theorie ga halen, ik sta er achter lijkt mij ook het meest handige/makkelijke heb ik straks in de auto ook niet teveel zorgen erover. En is bijna winter
Zo de hamvraag , hoe hebben jullie je door de theorie geworsteld?
Fenneeee schreef:1 te veel........
Jennifuur schreef:Dat kunnen ze zeker vragen ja, bij mijn examen reed ik in een smal weggetje met links en rechts langs de weg filegeparkeerde auto's en toen zei de examinator 'Parkeer hier ergens de auto maar'Ging goed gelukkig.