ik mag morgenvroeg er weer heen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiebie schreef:Ik heb er net een brutale sollicitatie uit geknald....![]()
in het kader van, HBO my ass.... Ik compenseer het.
And now we wait.
Spannend arabella! Wanneer krijg je die oproep?
Ir1ne, aspirine slikken, thee drinken, ui naast je bed, warm cognacje achterover slaan voor je naar bed gaat![]()
renee, wat was de reden dat je contract niet werd verlengd?
Optiwolk schreef:Pff word net gebeld, voor een functie in de commerciele hoek? Of me dat interesseert?
Ja hoor, zeker wel
Blijkt het als telefoniste te zijn, mensen opbellen of ze niet van telecomabo willen veranderen.
Ik ken mezelf, zo ben ik niet
Dus ik zeg dat, en ik hoor de consulente zuchten.
"Kijk Mevrouw, het is niet dat ik niet wil werken, maar ik ken mezelf, ik ga dat tegen mijn zin doen. Dan beter een gemotiveerd iemand hé. U mag me altijd bellen als u iets anders weet".
Komt verwend over, en daar voel ik me slecht bij.
Eliine schreef:Ik heb nu op een aantal inbound vacatures gereageerd, o.a. klantenservice voor zorgverzekeringen en een reisbureau. Dan bellen mensen JOU met hun vraag/klacht/interesse etc. Dat lijkt me nog prima werk om in elk geval voorlopig te doen. Outbound doe ik ook niet. Weet dat ik daar niet geschikt voor ben, maar snap wel hoe je je voelt Ir1ne, ik zou het ook lastig vinden om daar een beetje beleefd nee op te zeggen als het je als baan wordt aangeboden.
Ir1ne schreef:Eliine schreef:Ik heb nu op een aantal inbound vacatures gereageerd, o.a. klantenservice voor zorgverzekeringen en een reisbureau. Dan bellen mensen JOU met hun vraag/klacht/interesse etc. Dat lijkt me nog prima werk om in elk geval voorlopig te doen. Outbound doe ik ook niet. Weet dat ik daar niet geschikt voor ben, maar snap wel hoe je je voelt Ir1ne, ik zou het ook lastig vinden om daar een beetje beleefd nee op te zeggen als het je als baan wordt aangeboden.
Mij werd niks aangebodenOptiwolk kreeg het aanbod
Maar ik ben er echt niet geschikt voor. Inbound nog wel, dat zou ik nog wel kunnendenk ik.
Ir1ne schreef:Naja. De mensen die outbound bellen willen ook alleen maar werken. Ik zeg altijd gewoon netjes dat ik geen interesse heb en vervolgens wens ik ze een fijne avond
Fiebie schreef:Ik word vervelend van doordrammende callcenters... Als ik niks te doen heb, ga ik ze wedervragen stellen....
Of dingen als: ''Vind jij je werk leuk?'' of ''Waarom heb je ooit gekozen voor Vodafone?''
''Hoe zit het met je secundaire arbeidsvoorwaarden?''... ''Zeg, als je mij nu een nieuw contract aansmeert, krijg je dan een BOWWWNUS?''
Ik heb dan echt enorme lol.....