Dit heb ik al • Regel 1; Sabine heeft gelijk!!! • Zie regel 1 • Lief zijn , ook als je moe bent • Welkom- en afscheidskus • Lief zijn voor de dieren • Als je aardig bent voor mij, ben ik dat voor jou • Schoenen uit in de hal • Voel je thuis • Geen hinderlijk gedrag • Wat je open doet, doe je dicht • Wat je pakt, ruim je op • Niet met deuren gooien • Niet zeuren • Gepaste kleding • Wat je knoeit, ruim je op • Roken in de kou • Volg de bevelen op van de vrouw des huizes • Maak plezier • Eten en drinken wat de pot schaft • Glad geschoren of verzorgde baard • Zorg voor een positieve insteling • Geen voetbal op tv
2/4. Ik ben de nachten zat heb ik door. Dit is door ruiling de 3e week op rij ( 2, 2 en 4 met tussendoor andere diensten) toe aan vakantie denk ik. Vandaag gelukkig rustig, gister heel druk. Hoe is het bij jullie?
3/4, vandaag veel vrolijker dan mijn eerste 2 nachten gelukkig even gezellig gesport voor mijn dienst waar ik altijd wel van opknap. Ik ben heel benieuwd wat jullie doen met eten als jullie in de nacht zitten? Ik ben nu bezig met afvallen, en zeker in de nachtdiensten kon ik altijd verschrikkelijk ongezond eten heb nu dus bakjes met groente mee en gaat me goed af de afgelopen dagen. Ik vind het alleen lastig om geen zak chips open te trekken hier . En ik kom structureel maar aan 2 ipv 3 maaltijden tijdens nachtdiensten.
1/6 zit er bijna op Wat ik vandaag/vannacht heb gegeten is best veel omdat ik gisteren gewoon half overdag heb geleefd. Ik eet altijd mijn gewone warme avondeten thuis. Verder heb ik vannacht gegeten: 23:00 halve zak chips 2:30 2 boterhammen worst 4:00 bouillon met crackers Zometeen eet ik nog een kinder bueno en dan vanavond om 18:00 weer warm
meisje_
Geplaatst: 16-11-17 07:35
En van en tot hoelaat werk je?
Lekker die kinder bueno! Ik heb ook nog n peer gegeten. Aplausje voor mezelf!
Ik moest tot 6 uur. Om 05.45 ruim ik alles op, en verstuur ik mijn rapportage. Dan spring ik op de fiets naar de andere kant van het terrein om mijn portofoon, pieper en sleutels in te leveren. En dan zit ik om 6 uur in de auto.
Ik heb er nu 3 op zitten. Ik ga zaterdag weer de nacht in voor 6 diensten.
Ik moet 's ochtends ongeveer een kleine 3 kwartier reizen. Als ik naar mijn werk ga ben ik er binnen een half uur. Maar terug weg is zo dramatisch en druk.