[Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:12

gerpiegorp schreef:
Fenneeee schreef:
Ik heb nu 11 lessen gehad van 1,5 uur en in mijn pakket heb ik 30 lesuren, ik heb echt mijn momenten de ene keer gaat het mega goed en de andere keer Zo slecht dan wil ik echt stoppen.. Ik twijfel ook over mijn TTT of ik die wel of niet zou doen

Dit heb ik ook hoor, soms is het echt een makkie en alles loopt goed. Maar soms heb ik echt mn dag niet, dan vergeet ik dingen als terugschakelen, kijken etc.

Ik ben ook echt super zenuwachtig nu omdat ik nog 6 lessen voor mijn examen heb, en ik ben bang dat mn instructrice zegt dat ik nog niet goed genoeg ben :+ :o

Lekker opbeurend is dit dan ook :l
Ik heb nog 8 lessen maar mijn instructeur vertelde mij vandaag dat ik net zo goed nu al kan afrijden, hij doet helemaal niets meer van aanwijzingen of ingrijpen. Alleen af en toe zovan "ga hier maar naar links" oid.. Best wel fijn...

Iejoorr

Re: Autorijexamen, zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:53

Ik heb rond de 50 uur gereden, maar oa omdat ik 2x gezakt was en tussen de examens door ook nog les gehad heb. Had anders op de 35 gezeten.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:57

Misschien lees ik het verkeerd maar het is toch heel normaal om na een keer zakken les te nemen? Je bent vast niet gezakt omdat je de verkeerde kleur schoenen aan had..

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:20

Haha! Nee ik bedoel dat ik anders maar 35 uur les had gehad voor de eerste keer examen. Als ik toen geslaagd was had ik die extra uren niet gemaakt.
Ofwel; rond de 30 uur les is wel gemiddeld, dat bedoelde ik ermee uit te leggen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:00

Mail van bewindvoerder terug , heb eventueel genoeg gespaard.. knijp hem nu wel haha komt dichtbij zo ik had volgend jaar mei ongeveer in mijn hoofd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:11

Warboel schreef:
30 uur is best weinig hoor volgens mij. Ik had het er in ieder geval nooit in gered :+
M'n vriend heeft nu een pakket van 30 uur en als ik zie hoe snel dat gaat :=

Weinig nee toch? Meeste die ik ken rijden gemid 25 uur :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:33

Hier zit iedereen ongeveer rond de 35/40 :j

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:11

Hier 15 lessen is 30 uur :) En heb volgende week examen!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:34

Yvank_ schreef:
Warboel schreef:
30 uur is best weinig hoor volgens mij. Ik had het er in ieder geval nooit in gered :+
M'n vriend heeft nu een pakket van 30 uur en als ik zie hoe snel dat gaat :=

Weinig nee toch? Meeste die ik ken rijden gemid 25 uur :)

Ligt er denk ik ook aan waar je woont, hier rijden de meeste ook 35-40 uur.
Maar ik woon in de Randstad, snelweg rijden heb ik geleerd bij Schiphol :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:47

AKA in de file staan ? :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:31

Hoe zit het bij jullie eigenlijk met als je net gelest hebt en de volgende is, word je dan gelijk naar huis gebracht?

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:32

Amira_ schreef:
Hoe zit het bij jullie eigenlijk met als je net gelest hebt en de volgende is, word je dan gelijk naar huis gebracht?

Was bij mij wel altijd zo, soms werd er (in overleg) expres omgereden om situaties (stuk snelweg, lastige kruispunten) op te zoeken voor de volgende kandidaat.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:34

Het was bij mij zo dat ik gelijk naar huis werd gebracht :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:35

Liesjeloef schreef:
Amira_ schreef:

Was bij mij wel altijd zo, soms werd er (in overleg) expres omgereden om situaties (stuk snelweg, lastige kruispunten) op te zoeken voor de volgende kandidaat.

:j Lijkt mij ook logisch inderdaad. Vorige week heb ik alleen een uur extra in de auto moeten zitten. Ik baalde er echt van, want ik had van te voren al aangegeven dat ik in een examenperiode zat en dus niet veel tijd had. Nu had ik voor komende les voor de zekerheid gezegd dat ik wel gelijk naar huis moet na de les, omdat ik moet werken. Zegt ie dat ik mn werkspullen maar mee moet nemen, ja en hoe kom ik dan weer thuis :+ Vind het prima als t in overleg gaat enzo, maar dit is wel heel vervelend.

Bij mn vorige rijschool werd ik wel gelijk thuisgebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:48

Lijkt mij best lastig, zowel achter het stuur als achterin. Zou er niet blij mee zijn.

Ik kan starteb , heb genoeg gespaard . Bewindvoerder wil dat ik eerst theorie ga halen, ik sta er achter lijkt mij ook het meest handige/makkelijke heb ik straks in de auto ook niet teveel zorgen erover. En is bijna winter :=

Zo de hamvraag , hoe hebben jullie je door de theorie geworsteld?

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:50

Rebecca schreef:

Samenvattingen en oefentoetsen, maar hoor uit m'n omgeving heel veel goede verhalen over http://www.nutheorie.nl/. Mocht er een bij je in de buurt zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:57

Liesjeloef schreef:
[naam] schreef:

Samenvattingen en oefentoetsen, maar hoor uit m'n omgeving heel veel goede verhalen over http://www.nutheorie.nl/. Mocht er een bij je in de buurt zitten..

Ik heb in dorp ook iets zitten , ook theorie in 1 dag. Wel aanrader dus.., denk dat het mij wel helpt..

Ik kijk er zo tegenop haha

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:02

Rebecca schreef:
Lijkt mij best lastig, zowel achter het stuur als achterin. Zou er niet blij mee zijn.

Ik kan starteb , heb genoeg gespaard . Bewindvoerder wil dat ik eerst theorie ga halen, ik sta er achter lijkt mij ook het meest handige/makkelijke heb ik straks in de auto ook niet teveel zorgen erover. En is bijna winter :=

Heeel veel oefenen. Ik had een oefentoetsboekje bij de bibliotheek gemaakt. Heb de oefentoetsen heel vaak niet gehaald maar mn uiteindelijke theorie wel met maar heel weinig fouten dus het hielp voor mij wel echt!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:18

Hier mijn theorie inmiddels trouwens ook al even aangevraagd. 26 november is het de beurt aan mij, voor nu flink aan de studie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:20

Heb via een app al wat oefentoetsen gemaakt ,vooral snelheid en borden en voorrang is lastig :P . Morgen even boek scoren

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:33

Ik reed eerst naar huis en dan reed de instructeur naar de volgende.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:03

Liesjeloef schreef:
Amira_ schreef:

Ik zou daar echt niét op zitten te wachten! Steeds iemand anders achterin of achter het stuur :brr:
Nee, ik rijd gewoon naar huis, en dan gaat mijn instructeur zelf verder. Of hij haalt iemand op of hij gaat naar huis.

Rebecca schreef:
Heb via een app al wat oefentoetsen gemaakt ,vooral snelheid en borden en voorrang is lastig :P . Morgen even boek scoren

Ik leerde via theorie-leren.nl ik heb denk ik zelfs nog inlog code's haha! Zo'n online oefen programma is echt super handig, dan raak je al een beetje bekend met de theorie toets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:56

Danique :+ , die mensen hebben hem echt bij een pak melk gehaald :')

Beetje aan de dub of ik 5 december al dagcursus ga doen en dan de maandag erop direct examen.. Haal morgen boek , de app gaat prima op wat puntjes na.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:58

Ik zou het doen!