Ik heb nu nagedacht wat ik wil en ik mis werken in de winkel toch wel heel erg! Dus nu gaan we echt gericht op zoek naar werk in de winkel, ook al kan ik maar alleen overdag 3 dagen ik ga gewoon brutaal wezen en overal solliciteren en open sollicitaties sturen! En wie weet, als me zoontje over 2 jaar naar school gaat kan ik meer werken! Ik heb hier t meeste ervaring en plezier in dus we gaan hard op zoek naar detailhandel werk!
trysteffy
Geplaatst: 04-11-13 14:35
Zo met veel spanning naar 2 winkels gegaan om te vragen voor werk. Een fotowinkel en dierenwinkel moet alle bij me cv op sturen. Wauw wel opgelucht hoor.
Ik ben er voor één afgewezen, maar wil er nu weer 2 de deur uit doen. Het zijn kleine vacatures (tijdelijk met uitzicht op meer samenwerking en de één voor 1 dag in de week en de ander voor 2 dagen in de week). Je kan thuis werken en is gericht op studenten of studenten die net klaar zijn met hun opleiding. Zo moet ik toch maar ervaring op gaan doen als freelancer.
is ook zo, heb er ook wel weer een paar op die lijst staan idd, "niet geschoten is altijd mis" sollicitaties zeg maar alleen ik zit ook met uren plaatje, ik wil eigenlijk 4 halve dagen ...voel me een luxekipje met die "eis" en ben ook echt wel bereid er iets vanaf te wijken, zeker als het druk is etc, maar de basis moet wel duidelijk blijven zeg maar. Is me al iets te vaak overkomen dat je begint met een x aantal uren op vaste momenten en uiteindelijk ben je twee keer zo veel en op onmogelijke tijden aan het werk
Ja, ga niet zomaar op alles solliciteren wat me wat lijkt maar echt op dingen solliciteren die me echt leuk lijken. Helaas is dat op de 150 zoekertjes die ik vandaag las maar 1 vacature
Optiwolk, dat is er al 1 meer dan dat ik kan vinden de afgelopen tijd
Shiloh
Geplaatst: 04-11-13 17:49
Marcella schreef:
Vraag me af of ik de enigste ben bij wie de website van randstad niet werkt naar behoren.
Randstad geen idee van. Ik loop er juist al de hele week tegenaan dat de vernieuwde website van academic transfer ronduit vervelend is. Vooral omdat de zoekfunctie niet werkt.
kriel, ik snap wat je bedoelt, maar kun je alsjeblieft je opmerkingen een beetje constructief neer plempen ipv op deze manier... je hebt een hoop goede adviezen en hebt menig bokker al geholpen wat betreft vacatures het topic in slepen en tips over kleding , cv's etc, maar soms komen je opmerkingen (op mij althans) heel neerbuigend over.
het gesprek donderdag ging goed en ik werd uitgenodigd voor een rondleiding. Die heb ik gisteren gehad en geheel onverwachts (voor mij dan) had ik er meteen mijn sollicitatiegesprek met de teamleiders achteraan.
Dat is ook super verlopen en nu is het wachten tot ik een oproep krijg voor een test om te kijken of ik technisch inzicht heb (is heel belangrijk voor die functie). Daarna wordt besloten of ik daar mag gaan werken.