Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annash schreef:Kan je daar niet een soort standaardmail voor maken Yucca? Scheelt een hoop tijd denk ik?
Zooist schreef:Hallo, ik ben hier ook weer eens. Lees zeker mee maar echt niet altijd tijd om te reageren.
Ben echt superdruk met Bewust Wedstrijd Rijden. Echt hartstikke leuk natuurlijk!
Ben al van 40 uur naar 36 gegaan en zit er hard aan te denken om naar 32 te gaan.
Maar goed, de winter komt eraan en dan is het over het algemeen weer wat rustiger.
Dus ik wacht het nog even af.
Mallootje schreef:Joyce: Heb je dan een exemplaar van de krant gekregen?
connepon85 schreef:@HorseTopShop: ik heb nog een artikel van je in ons nieuwe online magazine geplaatst: http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... index.html Staat op pagina 66
WenK schreef:Mag ik eens inbreken met een brutale vraag?
Voor de ondernemers die wel eens op (paardgerelateerde) evenementen staan met stands, wat bepaald voor jullie of je gaat of niet en hoe weet je waar je kunt gaan staan? Als vereniging organiseren wij volgende week een evenement, maar merken dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de mogelijkheid om te komen staan. Is er een site waar eea aangekondigd wordt of is dit puur mond tot mond reclame? We hebben inmiddels een (beperkt) strodorp, maar zouden graag uitbreiding willen. Wellicht dat jullie perspectief ons verder kan helpen, al dan niet voor volgend jaar.