Goof schreef:'Zeggen bronnen'. Ik wil het eerst definitief bevestigd horen.
Heej, dat hebben ze net aangepast zie ik! In het eerste bericht was het anders.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wijslander schreef:Heb meteen om 12 uur een extra ingelast videogesprek met mijn mentorleerlingen gehouden. Die weten niet wat ze allemaal overkomt en hebben vooral behoefte aan geruststelling en contact.
Van ons bestuur kregen we net bericht dat we creatieve schoolexamens gaan maken die digitaal kunnen worden afgenomen, wat dat ook mag betekenen...
Wijslander schreef:Mavo bestaat toch niet meer? Hier (ook) mentor van een examenklas vmbo-t.
Aleeneh schreef:Hmm ze zijn vooral heel onzeker over wat dit allemaal betekent voor de komende tijd. Ons PTA was bij havo 5 al afgerond, dus eigenlijk hebben die leerlingen nu al hun eindcijfer, wat bijvoorbeeld erg sneu is voor de mensen die onvoldoende stonden en dachten dit met een eindexamen te compenseren.
Amandavd schreef:Moeten jullie je leerlingen ook constant achterna lopen met alles wat ze nog moeten doen? Die derdejaars van mij denken volgens mij echt dat ze vakantie hebben.
Amandavd schreef:Moeten jullie je leerlingen ook constant achterna lopen met alles wat ze nog moeten doen? Die derdejaars van mij denken volgens mij echt dat ze vakantie hebben.