pmarena schreef:Mijn ervaring is dat dat grootse spuien er niet van komt als je het oplost
De meeste grote spuiers gaan eerst online of tegen ander hun gal spuien over jou als ondernemer en gaan dan pas hun beklag bij de ondernemer doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Van die vrouw dat zal wel irritatie zijn geweest dat je zelf niet ingreep terwijl 1 van jouw honden haar aangelijnde hond "lastig viel".
Als je zelf al in aan het grijpen was dan was het wat overdreven geweest, maar als je niet ingrijpt waardoor zij blijkbaar moet vragen of je het wil doen, kan ik me wel voorstellen dat de toon wat geïrriteerd wordt
Wanbetalers...tja je kan er eigenlijk heel weinig aan doen, het beste werkt gewoonweg voorkomen dat je mensen de kans geeft om wanbetaler te worden
Je kan er een incasso-bureau op zetten en dan zijn er wat mensen die zich daardoor laten overbluffen danwel zelf nog enige mate van fatsoen hebben en beseffen dat rekeningen gewoon betaalt dienen te worden.
Maar de echte aso's weten dat een incasso-bureau toch niks anders kan doen dan alleen dreigen, en die negeren alle aanmaningen gewoon![]()
Volgende stap is dan rechtbank-gedoe en dat is het vaak ook niet waard qua kosten, en die etterbakken komen er mee weg en gaan gewoon de volgende oplichten op dezelfde manier want je mag nergens de naam noemen