Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt MiouxDat mag toch helemaal niet?!
Ir1ne schreef:Hm. Sorry maar ik moest altijd mijn eigen uren invullen, wat ik had gewerkt. Alleen bij mij kwam dat gelukkig niet zo nauw... ik vind dat wel heel bijzonder idd. Maar ja, je hebt gelijk, bewijs dat maar eens. Wij klokken hier, echt een super systeem
Eliine schreef:Tot nu toe waar ik gewerkt heb was inderdaad altijd een kloksysteem met pasje of een lijst waar het op bijgehouden moest worden. Krijg je ook geen gedoe inderdaad. Vind het wel echt een rare gang van zaken, zomaar uren niet mee laten tellen.
SplashIsLief schreef:Wij hebben geen kloksysteem en ook geen lijst, dat hoeft natuurlijk niet erg te zijn als je en vast aantal uren werkt per week. (Ik moet zeggen dat ik voor mezelf wel mijn uren opschrijf omdat ik het zelf gewoon fijn vind om bij te houden).
gribaldi schreef:Ik sta ook bij elk uitzendbureau maar vind ze niet allemaal even fijn, zijn er 3 waar ik echt wel zaken mee kan doen. Helaas vanmorgen en gistermiddag weer afwijzingen gehad maar we gaan vrolijk door.
@ trysteffy heb je geen uitkering dan?