Erg leuk gesprek gehad, informeel, pittig maar niet ongemakkelijk zeg maar. Bij sommige gesprekken heb je wel eens het idee dat je de verkeerde antwoorden geeft, maar dat was in dit geval zeker niet zo.
De eigenaar van het bedrijf (waar ik het gesprek mee had) deed het gesprek samen met zijn projectmanager (jonge gozer)
Hij had 1 twijfel die hij graag wilde uitspreken. En ik dacht meteen 'OMG.....wat nu?'
Hij vindt me te goed
Hij snapt niet dat er niet al tig andere bedrijven mij eerder hebben ingepikt. Zo zie je maar weer hoe verschillend iedereen denkt.
De echte recruiters vallen over een gat in je CV terwijl ze vaak gewoon iemand zoeken die gewoon goed matcht. Wellicht niet aan alle eisen voldoet, maar die wel kan aanleren, maar waarbij een klik heel sterk is. Dat vindt hij ook belangrijk, ze zoeken een persoon!
Ik ben overgebleven met 3 kandidaten...........morgen hoor ik meer. En mijn vraag die ik eerder stelde over het salaris. Dit voelt gewoon echt goed en dat is ook belangrijk, dat gaat gewoon voor. Ik merk nu dat ik echt ergens op mijn plek moet zijn en dat ik dat belangrijker vind.
Als ik het word...........koop ik de duurste champoepel fles die ze hebben bij Gall@ Gall en zuip me lam