Dat is zuur. Ik had m'n instructeur aan de telefoon toen hij een datum geprikt heeft. Soms heb je nou eenmaal dingen die voor een rijexamen gaan, hoe belangrijk dat ook is hoop dat je wat kan regelen met school!
Heb ik niet gedaan 2 mensen in de auto moet ik al helemaal niet aan denken.
Warboel
Geplaatst: 22-10-15 13:13
Ja heb ik wel gedaan vond ik wel fijn. De examinator bespreekt achteraf ook nog even met je instructeur hoe het gegaan is, dus als je zakt weet je instructeur eigenlijk wel waar er nog aan gewerkt moet worden. Bij mij dan. Alleen ik zakte niet
Liesjeloef
Geplaatst: 22-10-15 13:14
Allebei de keren niet gedaan. Mijn instructrice werd er zelf alleen maar zenuwachtig van om achterin te moeten zitten en niets te kunnen doen.
Ik had m'n instructeur niet mee genomen, zat heel erg te twijfelen of ik hem nou wel of niet mee wilde nemen Op het allerlaatste moment gezegd dat hij bij het CBR maar moest wachten, scheelde me weer iemand in de auto waar ik zenuwachtig van kon worden
Thanks, ik zal het doorgeven Hij is hard aan het oefenen!
Bij mijn examen was mijn instructeur ook lekker aan het kletsen met de examinator. Ik kon gewoon een beetje meeluisteren en dat vond ik wel fijn. Was echt een beetje een vreemde man, hij vertelde dat hij ging feesten op Ibiza enzo Denk dat hij al minstens 60 was. Verder vroeg hij gewoon een beetje naar m'n opleiding enzo, nou daar heb ik wel wat verhalen over te vertellen Dat half uurtje ofzo was zo voorbij.
Ja, bij mij ging het ook mega snel. Ging echt heel ontspannen, hij vroeg van alles over opleiding, broers/zussen etc. Op de één of andere manier straalde hij echt rust uit
Maar ik had elke keer in m'n achterhoofd: 'Er kan nog een ingreep komen'
Liesjeloef
Geplaatst: 22-10-15 14:14
Mijn eerste examen was zo ongemakkelijk . De eerste straat was het kletsen maar daarna is er heel de rit niets meer gezegd. Hij kon ook heel kortaf antwoord geven. (Ik snapte ook ineens waarom het de meest gevreesde examinator was )
Tweede examen vol op kunnen kletsen met de examinator, heel leuke vrouw was dat .
Bij TTT ook natuurlijk, en daar hebben ze volop met elkaar gekletst en ik kon gewoon mijn gang gaan. Het leek net of hij helemaal niet op mij lette en de tijd was zo voorbij!
Laat hun maar praten, ik rij wel!
gerpiegorp
Geplaatst: 22-10-15 15:07
Mag je je insteucteur meenemen tijdens je examen? Joh dat wist ik helemaal niet die instructrice van mij kan me toch kletsen, jeetje laat ik haar meenemen zodat ze de examinator gaat afleiden
Mijn examen staat ondertussen gepland voor 10 december. Nog wat lessen gepland, een oefenexamenrit. Ik ben nu al zenuwachtig