Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:Dit wat ik neu een gesprek voor heb verdient ook maar iets van 9 euro per uur.
Maar het is beter als thuiszitten en het handje ophouden bij mijn ouders
Joolien schreef:Ik krijg misschien 20 euro meer dan mijn WW maar ik doe tenminste iets. En mocht het minder zijn voor t aangevuld. Ik heb overigens wel onderhandeld over mijn salaris, dus die mogelijkheid is er wellicht ook nog.
Winged schreef:Joolien schreef:Ik krijg misschien 20 euro meer dan mijn WW maar ik doe tenminste iets. En mocht het minder zijn voor t aangevuld. Ik heb overigens wel onderhandeld over mijn salaris, dus die mogelijkheid is er wellicht ook nog.
Als ik nu in de WW zou komen krijg ik per uur nog steeds 2,5 euro meer dan dat ik post zou rond bezorgen..
Joolien schreef:Ja en de rest word aangevuld. Dus je komt sowieso niet onder je WW te werken.
Joolien schreef:Ir1ne schreef:Dat is zeker zeker waar!
Maar als je in de WW meer krijgt... sja.
Ik krijg misschien 20 euro meer dan mijn WW maar ik doe tenminste iets. En mocht het minder zijn voor t aangevuld. Ik heb overigens wel onderhandeld over mijn salaris, dus die mogelijkheid is er wellicht ook nog.
vuurneon schreef:Ir1ne schreef:WIEEEEEEEEEEEEEEJ HAPPY HAPPY * DOET DANSJE * capslock off
Ik ben gebeld dat ik op gesprek mag bij de trainee functie!
Nu het nog krijgen!
Dat is iig al stap 1 toch?
Winged schreef:Joolien schreef:Ja en de rest word aangevuld. Dus je komt sowieso niet onder je WW te werken.
Maar alsof het bij de post zo'n zekerheid is. Ik kan een jaar de WW in met zekerheid dat ik dat loon heb. Als ik post zou gaan bezorgen en er dan uit word gegooid krijg ik ww ter hoogte van mijn laatst verdiende loon.
Daarnaast heb ik nu nog gewoon werk.
xx_Lyzet schreef:Mag ik me hier ook melden?
Sinds vorige week donderdag helaas geen werk meer!
Om de meest domme redenen die ik ooit gehoord heb, vanochtend nog wel een gesprek gehad over de uitleg van die redenen... Maar zelfs dat, brengde niks meer op.... Nu maar WEER eens hard op zoek naar werk! Bij de ene vacature was ik te jong, bij de andere woonde ik te ver uit de buurt vanwege de reiskosten... Ehhh sorry, imo ligt Roosendaal en Breda 15 km van elkaar af zoiets?