Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
avanoort schreef:Het opleidingsinstituut kijkt ook naar je vooropleiding!
mara_lover schreef:avanoort schreef:Het opleidingsinstituut kijkt ook naar je vooropleiding!
Inderdaad, en daar schijnt het probleem te liggen...
Maar aan de andere kant, je moet toch aangenomen worden door een ziekenhuis? En als zij er dan geen probleem van maken?

ben echt helemaal van mn stuk gebracht

dusja erg vaag dus allemaal..
, maar daarentegen constant bij de anesthesie gestaan..

waar had je anders heen gemoeten?
maarja met 2 uur treinen..? ik deed 1,5 uur over de reis.. ( 1 uur treinen, 20 min bussen en 10 min fietsen ) was opzich wel te doen.. was meestal wel rond half 6 thuis. sharona87 schreef:Het opleidingsinstituut waar ik de opleiding zou gaan volgend, stopt! Dus nu moet ik naar Utrecht voor de opleiding (2uur treinen) en die BVP is daar 6!! maanden! ipv 3 maanden.
Echt allemaal wat minder, ik hoop dat het ziekenhuis qua reiskosten enzo tegemoet wil komen..anders hou ik helemaal nixs van me zakgeldvergoeding over![]()
Vandaag in totaal 5uur op de OK gestaan voor doorlichting, waren 2 operaties..en bij eentje in totaal 30 seconden doorlicht, maar daarentegen constant bij de anesthesie gestaan..
Ondertussen kent bijna iedereen mij al op de OK zonder dat ik er begonnen ben
Ik wil beginnen!!

Shaar schreef:Pardon?
Ik heb hier niks over gehoord...
Hoe wie wat waar? Vertel!

Zit te bedenken of ik beter met OV kan gaan reizen of met de auto... Wat zou jij aanraden, hoe zit het met parkeergelegenheid daar?

niet geschoten is altijd mis!