Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eigenlijk een 7,9 maar mn lerares had 1 fout niet gezien 

Dan beginnen de examens al bijna..

Danielle_89 schreef:Ja wij hebben na onze 3e toetsweek vrij dus vanaf de week van 16 april ofzo..dan kunnen we wel nog naar de lessen toe maar zijn we niet meer verplicht.
Voor de engelse luistertoets staat trouwens de norm op internet![]()
http://www.cito.nl/vo/se/luistervaardig ... o-2007.htm
ik heb een 7.9
Stom zeg..

echt blij mee
wist totaal niet hoe hij was gegaan omdat we weer eens veel te kort tijd hadden voor de toets (of de toets was te lang 
.
En die roze koek ging er wel in denk 
?? (Vast een hele domme vraag maja haha)
??
Laten we het erop houden dat ik mezelf erg goed beheerst heb want er was veel leuks!

Moest ook wel eens aangezien het al flink nadert 
).
??
Ga je gelijk de weg onveilig maken??
Is hier verder niet zoveel. We zijn hier van de kermissen

Sorriso schreef:Dan komt erbij dat we onenigheden hadden in de groep, wat resulteerde in een splitsing van de groep... Erg jammer vond ik het, mijn verjaardag was dan van maandag- op dinsdagnacht leuker dan de rest van de dinsdag zelf...
Goed cijfer hey!!
Ik heb ook zin om weer eens even lekker te winkelen.. 
Vandaag herkansing gehad, de docent heeft het meteen nagekeken en het resultaat gemaild:
Shannie schreef:Hmm balen.. Waarom moet je 18 zijn dan??
Wel mooi dat je verjaardag leuk wasGa je gelijk de weg onveilig maken??
Ik heb alleen zaterdag aaf carnaval geviert hier in het dorpIs hier verder niet zoveel. We zijn hier van de kermissen
)... Jongeren zijn daarin een risicofactor, zeggen ze althans (jammer dat anderen daar de dupe van worden, mja). Dus veel politie erbij, en horeca-gelegenheden krijgen natuurlijk liever niet boetes voor minderjarigen... Ben al bezig met de weg onveilig maken... Vooral voorrang nemen ben ik errug goed in
.
... 
. viefdepief schreef:Stom zeg..
Ik ga naar Apeldoorn. Even lekker winkelen

Ben er nog steeds heel blij mee 
Ik ga zo denk ik weer uit
... Verder morgen werken, zondag mn verjaardag vieren...