Wie gaat er nog meer Dierwetenschappen doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jip_123

Re: Wie gaat er nog meer Dierwetenschappen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:09

Zeb schreef:
ik vond chemie juist wel meevallen Schijnheilig
ik was altijd een ramp met scheikunde maar dit kwam me allemaal heel bekend voor en kon ik best goed volgen, gelukkig Haha!

voor de rest vond ik het echt leuk vandaag, heel gezellig, en dan blijk je in ene naast allemaal bokkers te zitten Tong uitsteken

Hier hetzelfde, al was ik geen ramp met scheikune (en vind dit ook niet super makkelijk ofzo hoor!). Maar ik denk dat ik mijn aantekeningen van vorige jaren weer ga gebruiken! Knipoog

Ghehe ja waar bokt allemaal wel niet goed voor is! *LOL*

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 14:31

Ik zal ook nog eens in dit topic reageren, al lang niet meer geweest Tong uitsteken

Eerste dagje was wel leuk op zich, alleen vond ik chemie wel heel onduidelijk. Het vak op zich niet, maar het rooster wel... En al die groepen. Ik zit in de veiligheidsinstructie groep om half 2 op vrijdagmiddag. Maar klopt t dat we elke middag tot kwart over 5 moeten? Op dat rooster ziet het er wel naar uit namelijk. Daar ben ik iets minder blij mee op vrijdagmiddag, aangezien ik nog 3 uur met de trein terug moet...

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 14:56

Iedereen heeft donderdag 13.30u toch veiligheidsinstructie?

Nee, vrijdags heb je chemie 1 tot 15.15u *gelukkig, ik moet nl 3.45u reizen Knipoog * (iedereen heeft deze tijden chemie, of je nou in C4 of C25 zat gister)
Met die groepjes snap ik ook niet helemaal, ik zit in groepje 26, maar kan verder niet vinden wanneer ik wat moet doen..?

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 16:06

Nee, de helft heeft donderdag veiligheidsinstructie, en de andere helft vrijdag! Als we echt maar tot kwart over 3 moeten, dan ben ik wel blij op zich! haha, ik moet ook 3,5 uur in totaal! dan heb ik nog wat aan de avond...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 16:40

Wat ik en Desi(Zeb) samen begrepen hebben is dat de groep die in C4 zat vrijdag veiligheidsinstructie heeft en die in C25 zat die donderdag heeft.
Ik geloof dat het eerst 2 groepen met dezelfde docent was,dan zou het in 2 tijden opgedeeld worden maar nu zijn het 2 docenten en heeft iedereen van 13:30 tot 15:15..
Ik moet in totaal 2 1/2 uur reizen maar vind dat al veel!

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 16:56

Het staat toch gewoon in dat mailtje op je wuraccount? Op blackboard staat dat schema ook van groepsindeling.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 16:58

Ja idd..

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:00

Okee, dat zou heel mooi zijn Haha! Hopen dat het zo is dan maar!
Ja, uit die mail begreep ik ook dat het gewoon tot kwart over 3 is, maar op het rooster op edu web staat het echt heel vaag... dus vandaar

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:03

Op mijn rooster van eduweb staat ook niet alles( laatste colleges). Maar ik heb het wel begreep uit het rooster van vak zelf.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:12

Informatie van de docenten is het meest betrouwbaar en actueel, dus als er verschillen zijn met eduweb ga ik daar van uit. Nu staan er bij mij ook alleen de colleges, mijn practica niet.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:33

Op eduweb staat voor mij alle soorten college die ik zou kunnen hebben dus bijv. om 13.30 chemie en om 15.15. Volgens mij is voor chemie blackboard beter.
Ook stond er voor inleiding dierwetenschappen dat je elke dag college hebt terwijl het in principe 3 dagen zelfstudie is...

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:09

Dus vanaf volgende week hebben we alleen maandag- & vrijdagmorgen Inleiding dw?

En morgen moeten we om 8.30u bij het Forumgebouw, zaal C214 zijn toch?

Zeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:37

fury_berber schreef:

ja dat heb ik tenminste ook in mijn agenda staan.. 214 is dan toch op de 2e verdieping?

volgens mij is het met chemie zo dat ze nog niet wisten hoeveel groepen het in totaal zouden worden. groep 1 en 2 hebben volgens het rooster op de site van 13.30-15.15 en groep 3 en 4 van 15.30-17.15. maar omdat het uiteindelijk maar 2 groepen zijn heeft iedereen tot 15.15. tenminste zo heb ik het begrepen Schijnheilig

en inleiding dw is idd alleen op maandag en vrijdag ochtend en de overige ochtenden moet je of zelf aan je probleemtaak werken met je groepje of alleen, of naar dat bedrijf gaan waar je heen moet dacht ik.

wel lastig al die roosters die onduidelijk zijn, maar we komen er wel uit met ze allen Haha! Knipoog

Zeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:40

fury_berber schreef:
Met die groepjes snap ik ook niet helemaal, ik zit in groepje 26, maar kan verder niet vinden wanneer ik wat moet doen..?

Die groepjes zijn volgens mij alleen voor tijdens het practicum. Dat we dan in groepjes moeten werken en je weet met wie je samen moet werken..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:51

Ja idd..
Volgens mij de groep die in C4 zat groep 1 en die in C25 zat groep 2.

Morgenmiddag, hebben we dan weer in C4 en c25 chemie(op de dreijen)??

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:53

Trouwens Fury_Berber, jij woont nog in Groningen? Pak jij in Zwolle de trein van 6.20 of stap jij in Zwolle niet over? Dan zouden we nl samen kunnen gaan morgen, ik ga vanaf Zwolle naar Arnhem met de trein van 6.20!

Zeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:55

Sodera schreef:
Ja idd..
Volgens mij de groep die in C4 zat groep 1 en die in C25 zat groep 2.

Morgenmiddag, hebben we dan weer in C4 en c25 chemie(op de dreijen)??

ja

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:10

fury_berber schreef:

Ik zal daar morgen ook zijn Haha! , met een mooi verhaaltje namens de Akcie. (ben nu 3e jaars)

Tot morgen!!

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:03

Sodera schreef:
Trouwens Fury_Berber, jij woont nog in Groningen? Pak jij in Zwolle de trein van 6.20 of stap jij in Zwolle niet over? Dan zouden we nl samen kunnen gaan morgen, ik ga vanaf Zwolle naar Arnhem met de trein van 6.20!

Ik woon in Wageningen! Knipoog
Groningen-Wageningen is niet te doen, ik moet dan bijna 4u reizen (als ik de snelste route heb, die maar af en toe gaat Huilen van het lachen ).

Tot morgen!
ben benieuwd naar je praatje Emile Haha!

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:09

Gaat niks spannends worden vrees ik, zeker niet als je er heel veel van verwacht hihi! Haha!

Lorena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:51

Wow wat een activiteit opeens in dit topic!
Zijn jullie allemaal naar de bbq geweest?
En het feest natuurlijk! Haha! Geschrokken van het stro of heeft iedereen zich wel vermaakt?
Ik had vandaag een mega kater... en werd alweer gebeld door Rik (te Loo, bestuur) om een aantal roddels te checken. Is ook altijd hetzelfde!

Hoe gaat chemie jullie nu af? Ik volg 't zelf ook, ik ben één van die trieste 4ejaars die altijd vooraan zitten Sigaar

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:57

Ook ik zit met een redelijke kater van het feesie van gisteren. Het was weer erg gezellig... niet eens echt teveel gezopen, maar als je dan vervolgens van 9 tot kwart over 5 practica hebt is het toch wel zuur...

Was weer een mooi feestje...

Hoe gaat het jullie allemaal af?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:19

Ja gaat prima!! Ben helaas niet naar BBQ geweest, dacht dat ik ingeschreven was maar Rik gemaild en dat bleek helaas neit zo te zijn Boos!...

Ben dus maar naar huis gegaan. Vanmiddag practicum chemie, wat is het toch klote dat je juist vrijdagmiddag tot zo laat moet.. Als ik heel veel mazzel heb en bus 86 om kwart over 5 kan halen ben ik om kwart over 7 thuis, anders later... Scheve mond

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:37

naar mijn idee zijn alle roosters stinkmodder sinds we in dat oow zo geweldige forum zitten...

Ik heb gewoon elke middag dat ik college heb, college van half 4 tot kwart over 5 en daarvoor van half twee tot kwart over 3 dus vrij Verward ... waarom? ... omdat er gewoon niet genoeg collegezalen zijn en er geen vrij is...

Grrrrrrrr, geef mij de dreijen maar terug..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:01

Ah bij ons is het zo dat er niet genoeg docenten zijn, wij zitten met chemie ook op de dreijen en daar zit ook een deel van half 4 tot kwart over 5.
Ik heb vrijdagmiddag practicum dus zit dan gewoon half 2 tot in principe kwart over 5 maar was woensdag ook al om half 5 klaar gelukkig.