Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ah ok. Dat wist ik niet en een nadeel van werken in twee talen die me niet eigen zijn van oorsprong
senna21 schreef:Ik doe het nu vanuit het Nederlands. Vanuit Engels was zeker beter geweest, maar om nu helemaal weer opnieuw te beginnen is wel jammer.
Bedankt voor de tips.
Shetloveerrr schreef:senna21 schreef:Ik doe het nu vanuit het Nederlands. Vanuit Engels was zeker beter geweest, maar om nu helemaal weer opnieuw te beginnen is wel jammer.
Bedankt voor de tips.
Als je de duits cursus vanuit het engels toevoegt kun je gelijk aan het begin een test doen om je niveau te laten zien zodat je in principe verder kunt waar je bent gebleven en niet vanaf het begin hoeft te beginnen
Appeltje_1 schreef:Ik ben hier lang stil geweest!
Vandaag weer begonnen met mijn Portugees lessen.
Ik heb inmiddels besloten dat ik ook op Wrts een woorden lijst ga maken om daar ook mee te oefenen. Vind Duolingo nog net niet goed genoeg werken. Ik onthoud het niet maximaal.
Fitzroy schreef:Ik zag het ook, Femke. Ik ben overigens LGIk vind het heel knap van je, want ik zit nu al 3 weken in de Obsidian League en kom er maar niet uit. Ik moet ook heel veel lessen doen voor ik weer bij level 5 kom.
Vandaag gebruik ik de tactiek van Albertine, een streak. En dan mag ik morgenavond pas weer beginnen. En hopelijk word ik dan in een minder fanatieke league ingedeeld.
elnienjo schreef:Ik heb vorige week alleen mijn streak behouden en stond zondagochtend wel 13e maar ben toch gedegradeerd naar de pareldivisie. Dus degenen die na mij stonden hebben me nog ingehaald. Ik ben op vakantie dus kan er nu weinig tijd voor vrijmaken.