Echt een opluchting dat het gelukt is ondanks alles met Corona! We moesten het wel snel inleveren maar gelukkig is het allemaal gelukt.Wanneer staan jullie deadlines?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt een opluchting dat het gelukt is ondanks alles met Corona! We moesten het wel snel inleveren maar gelukkig is het allemaal gelukt.Felien_Kyra schreef:harriehoef schreef:Ik ben afgestudeerd!
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Wat moet dat heerlijk zijn
@Montekarlo is wel redelijk gelukt. Voelde bij hoofdstuk methode gewoon een beetje alsof ik maar wat opgeschreven had. Gelijk de volgende dag ook feedback dus kan nu weer verder![]()
Echt wel heel fijn werken zo ipv een week moeten wachten op feedback ofzo.
Kreeg in mijn feedback dan ook: je idee is goed maar iets professioneler schrijven bij hoofdstuk 3
harriehoef schreef:Bedankt allemaal!!Echt een opluchting dat het gelukt is ondanks alles met Corona! We moesten het wel snel inleveren maar gelukkig is het allemaal gelukt.
Wanneer staan jullie deadlines?
Es_ther schreef:Spannend al die deadlines!
Ik studeer een half jaartje later af..
Mijn verslag was onvoldoende voor verdediging en het helemaal fiksen in 2 weken was niet te doen.
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe opdracht en stage!
Dit kun je komend halfjaar!
Es_ther schreef:Nop. De basis was al niet helemaal lekker en de opdracht bleef te vaag waardoor ik niet voldoende diepgang kon krijgen en m’n opdracht heel erg op de oppervlakte hield.
En zakken voor je 80%/feedback versie is eigenlijk 9/10 keer op zoek naar iets anders.
Es_ther schreef:Spannend al die deadlines!
Ik studeer een half jaartje later af..
Mijn verslag was onvoldoende voor verdediging en het helemaal fiksen in 2 weken was niet te doen.
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe opdracht en stage!
... oeps.
Gelukkig hoef ik mij tot die tijd niet te vervelen.
Het komt zoals het komt! MonteKarlo schreef:Oke ik dacht vandaag even alles in SPSS te knallen, man wat een gedoe. Ben nog niet eens op een kwart![]()
Iemand die er veel verstand van heeft / handig in is en mij kan helpen heel misschien?![]()
Ik moet een verband aantonen tussen schaalvragen en ik moet de normaal verdeling van een deel van mn data toetsen. Heb tot nu elke x youtube ernaast gehad maar man wat een gedoe.
Zeker met zulke feedback erbij (iets met een pot en een ketel?)
Bubblewrap schreef:Hopenlijk was je gesprek fijn BlackBeauty. Lastig dat anderen enthousiast zijn, en de beoordelaar niet