Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik heb dan ook nog maar 34,5 uur en mijn logboek zit er ook nog niet in
Horseplanet schreef:Wij hebben ook nog maar 5 bladzijden ofzo
Vraagje aan de mensen met geschiedenis: hoe leren jullie de kenmerkende aspecten?
)
(weet niet of daar bijlages zoals logboek bijzaten). Wel inclusief inleiding, voorwoord en alles.
. Galathil schreef:Op dit moment nog echt heel weinig, maar ik moet ook nog veel doen eraan
, voorblad, introductie , hypothese, en een beetje de tekst van 2 deelvragen maar dat is nog niet helemaal uitgeschreven, sommige bronnnen heb ik alleen mar in steekwoorden samengevat. Er er staat ergens nog een heel lang citaat
dat moet ik nog in eigen woorden samenvatten haha.
Ik hou nooit zo veel van groepsprojecten haha.
ik moet ooit de motvatie vinden om ze te gaan leren, maar vreselijk haha.
Horseplanet schreef:Wij hebben ook nog maar 5 bladzijden ofzo
Vraagje aan de mensen met geschiedenis: hoe leren jullie de kenmerkende aspecten?
ben verder onwijs slecht in geschiedenis.
Incroyable schreef:Horseplanet schreef:Wij hebben ook nog maar 5 bladzijden ofzo
Herhalen, herhalen, herhalen. Ik schrijf ze meestal één keer allemaal over met de paragrafen in de kantlijn erbij. Ik weet globaal wel wat er gebeurt in welke paragraaf, dus dan leg ik mijn hand op de KA's en dan zie ik 'paragraaf 2' en zeg ik hardop welke KA's erbij horen. Werkt voor mij als een tierelier. Ik haal m'n voldoendes meestal door de KA'sben verder onwijs slecht in geschiedenis.
. Dan onthoud ik het. Daarna schrijf ik ze nog eens op. Veel werk maar die KA zijn echt heel belangrijk
.
of terwijl ik pizza's maak