Pawshake topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 15:46

Ze houdt niet van brokken. Ze krijgt van die worsten. Maar opzich pakt ze een stukje kip wel aan. Maar ze is niet heel fanatiek met eten zoals bijvoorbeeld onze eigen hond. Ik heb haar net even op de bank gezet en dan vindt ze het wel fijn om geaaid te worden maar zodra ik dan wegloopt dan rent ze weer naar haar matje.

We doen het maar rustig aan. Als het komt is dat leuk en anders niet.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 15:55

Sommige hebben wat meer tijd nodig.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:52

Kaus schreef:
Naar is dat Marleen :n Gelukkig mag je gewoon een oppas zijn dus kan ze niks maken :D

Capopjekop, wel lekker rustig zo'n hondje. Toen wij hier die beagle hadden lag die het liefst ook de hele dag naast je op de bank te slapen heerlijk makkelijk <3

Zouden jullie een hoger tarief vragen voor dagopvang van een hele jonge pup? Ik vraag daar nu 15€ per dag voor. Ik twijfel zelf een beetje omdat je met een pup natuurlijk wel echt elk uur bezig bent. Met een volwassen hond is dat eerder zo eens in de 3 à 4 uur uitlaten en verder knuffelen en spelen. Maar dan hoef je niet elk moment op scherp te staan om te letten op ongelukjes...

Ik werk namelijk ook nog vanuit huis dus daar moet ik me ook op kunnen concentreren.

Als je je daar op moet concentreren zou ik geen pup in huis nemen eigenlijk. Die paar euro meer compenseren je thuiswerk wat je niet kan doen vast niet. Maar moet je zelf weten natuurlijk!
Ik vang puur op wat in mijn dagelijks leven past en dat ik er iets voor krijg is mooi meegenomen. Ik zou niet (nog eens) aan huis gekluisterd willen zitten omdat ik er geld voor verdien. Dan maar niet :P

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:59

Ben het met hierboven eens, maar anders zou ik inderdaad meer vragen voor jonge pups.

Beagletje probeerde eerst uit alle macht te ontsnappen, aan de schutting rammen en alles, maar mijn tuin is beagle-proof *\o/* . Nu ligt iedereen overal en nergens te slapen. Ze snurkt wel om het leven _O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:06

Een pup is veel werk en hoe zit dat met de opvoeding, het moet gaan zoals de eigenaar het wil.En jullie moeten daar in op 1 lijn liggen.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:30

Oh nee hoor niks moet :D ik mag zelf mijn uren kiezen dus wat dat betreft ben ik vrij. Ik denk dat ik het wel een leuke uitdaging ga vinden dus ga sowieso even kennismaken met de eigenaar.

Ze zei alleen zelf dat ze juist viel over de hoogte van de prijs. Maar stel dat ze de hond een paar keer per week wil brengen vind ik het geen probleem er een iets andere prijs van te willen maken. Dat is namelijk een vaster inkomen dan de honden die eenmalig een nachtje blijven.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:13

Wij kijken ook geval welke prijs we afspreken. Honden die langer blijven krijgen korting.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-18 19:52

Ik hanteer eigenlijk altijd het bedrag wat ik op pawshake heb staan.. ongeacht de verblijfsduur of de leeftijd van de hond.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:09

LilChar schreef:
Ik hanteer eigenlijk altijd het bedrag wat ik op pawshake heb staan.. ongeacht de verblijfsduur of de leeftijd van de hond.

Ik ook en ik heb ook nooit vragen gehad over de prijs.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:13

Ik krijg bij bijna elke aanvraag wel vragen over de prijs. Voor echte lange duur dus meer dan twee weken zou ik eventueel wel korting geven. En voor vaste klanten want dat scheelt je gewoon steeds kennismaking enzo. Maar verder ga ik geen prijs veranderen :n Vind het al totaal niet duur voor wat je ervoor krijgt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:21

Wat vragen jullie ervoor als ik vragen mag?

Deze blijft 16 nachten. En als het goed gaat dan willen ze haar vaker brengen dus dan doen we wel wat van de prijs af

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:32

15€ voor dag (maar nog nooit hoeven doen) en 20€ per nacht.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-18 21:34

Dagopvang: 15,00
Nacht: 18,00

En ik heb beide wel eens, en ook als het lang is doe ik niks aan de prijs want ik vind het al niet super veel eigenlijk haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:34

Ja die prijzen houden wij ook aan. Dierenpension is vaak goedkoper maar daar zijn ze meestal een nummertje.

Edit: 15 en 20

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:38

10 wandeling, 20 training, 20 dag, 25 nacht

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:56

Ik vraag ook 20 euro per nacht (ook per dag maar ik heb nooit honden die maar 1 dagje komen). 10 euro voor een wandeling of een huisbezoek. Ik geef eigenlijk geen korting voor langere periodes, vind eigenlijk 20eu per 24 uur al niet duur als ik zie hoeveel werk ik eraan heb :p al is dat nu misschien toevallig met deze hondjes, dat het zoveel werk is

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 22:06

Ligt denk ik heel erg aan de honden ja. Wij hebben meerdere oppashonden gehad van kennissen en over het algemeen viel het extra werk enorm mee. Behalve die keer dat we een xl pitbull hadden die erg fel op sommige honden reageerde. Die lieten we of samen uit of apart

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 22:15

Hier heb ik ze ook altijd samen uitlaten, samen slapen, gaat altijd goed (tot poedersuiker).

Voor een specifieke hond-agressieve hond of een hond met gedragsproblemen zou ik misschien wat meer vragen. Maar heb ik tot nu toe dus nog niet echt gehad.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 22:35

Mijn honden worden steeds wakker van de snurkende beagle, ik lach me kapot _O- . Ze wilde graag even alleen, dus ging ze lekker in de bench op haar kleedje liggen, heerlijk hondje.

Wow, dat mensen nog tegen mij zeuren dat ik duur ben. Jullie zijn allemaal duurder :'). Maar de andere persoon hier is nog goedkoper, nml 12 euro, alleen die heeft veel minder ervaring.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:20

Voor HR honden vraag ik niet meer.
Ik heb 1 klant en die heeft een uitkering dus die betaalt 10 euro per dag.En als iemand ziek is of tijdelijk niet kan lopen daar kan je als eigenaar niks aan doen dus dan hanteer ik ook een lager tarief.

En komen ze alleen op de loopband dan kunnen ze een 10 ritten kaart nemen.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:24

Ik reken meer als jullie zie ik al :+ hoewel mijn vaste klantje een fikse korting heeft die betaald 25 euro per dag. Voor 2 hondjes :j

Anders is het 30 euro voor dag/nacht 1 hond voor de dag is het 25 euro 1 hond, voor een tweede hond is het overdag dan 20 euro. Voor dag/nacht tweede hond 25 euro.

Voor uitlaten 2 uur per dag is 15 euro. Ik neem dan wel 1 van mijn eigen honden mee die kan nog niet zo goed alleen blijven, maar hij is super sociaal naar iedereen.

edit: elke hond is welkom bij mij ook HR honden, het enige wat ik verwacht dat ze rumsren zijn ik weet even niet meer het nederlandse woord :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:47

Als ik meer vraag heb ik het niet zo druk dat weet ik al.Als ik lees 30 euro per nacht dan wordt een week wel erg duur.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:49

Maar bedoel je dan HR honden zonder gedragsproblemen of ook daadwerkelijk hond-agressieve honden die dus altijd apart moeten worden gehouden (achter een extra deur, niet alleen een hekje) en nooit samen kan met je andere honden?

Voor HR honden vraag ik namelijk verder niks extra's, vind dat zo'n onzin. Bij Petbnb krijg je er ook met koeienletters zo'n waarschuwing bij dat het een HR hond is 8)7

Voor hond-agressieve honden zou ik eventueel meer vragen omdat die niet gewoon mee kan gaan in de groep. Maar tot nu toe nog niet gehad.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:50

Ja Nederlandse salarisen liggen ook wel lager natuurlijk :j hier is alles net wat meer

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:53

Een hr hond is wel ietsjes anders dan andere rassen dus dat vind ik wel goed dat ze dat uit voorzorg doen. Die kunnen echt in een splitsecond veranderen als ze denken dat de situatie daar om vraagt en ze kunnen meer schade aanrichten omdat ze gewoon zo verschrikkelijk sterk zijn. Je moet je wel bewust zijn van de verantwoordelijkheid die het met zich mee brengt. Ik denk dat sommige mensen dat kunnen onderschatten. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Neemt niet weg dat het gros van de hr honden gewoon ontzettende knuffelberen zijn.