Hier ook meteen op 1 maart aangifte, met de app. Zo gepiept, geen koop huis of spaargeld of aftrekposten. Nog geen bericht helaas, verwacht dik 1100 terug.
Jolien87
Geplaatst: 15-05-18 07:55
Ik heb ook nog niets gehoord en mijn vriend wel, terwijl we op hetzelfde moment aangifte hebben gedaan. Maar zoals ieder jaar gaat het op willekeurige volgorde en tot nu toe is het altijd goed gekomen. Nu moet ik zeggen dat ik de €80,- die ik terugkrijg niet heel hard nodig heb maar ik kan me voorstellen dat anderen juist weer erg staan te springen om de extra centjes.
c_alsemgeest
Geplaatst: 15-05-18 08:04
Ja ik kreeg al weer een "brief" binnen bij mijn overheid, dat het na ongeveer een week erop zou staan... ze hebben nog tot woensdag als ik alleen de werkdagen tel
tante_trien
Geplaatst: 15-05-18 09:06
Bunn schreef:
Nog meer mensen die ‘t braaf op 1 maart hebben verstuurd, maar nog geen bericht of geld hebben ontvangen? Echt ie-der-een in m’n omgeving was veel later, maar heeft z’n geld al lang binnen. Ik voel me zielig.
Ik heb ook nog niets gehoord.... ben de site van de belastingdienst ook al aan het stalken maar het schiet niet op. Toch echt braaf op 1 maart aangifte gedaan net zoals voorgaande jaren maar helaas niet zoals toen al bericht.
Selina
Geplaatst: 15-05-18 09:39
Hier dagtekening 11 mei. Dus zou het uiterlijk vrijdag moeten hebben dan. Zou wel grappig zijn als ik het dan op m’n verjaardag ontvang Nou gaat het toch direct op de spaarrekening maar toch.
Zit er ook bij , 1 maart ingevuld. Voorgaande jaren altijd al binnen half mei.
sietske83
Geplaatst: 15-05-18 12:06
Vind het best grappig om te lezen dat iedereen zijn belastinggeld terug wil hebben. Normaal krijg ik het altijd eind juni en nu heb ik de dagtekening eens op 18 mei. Voel me een gelukkig mens dat ze het mij ook eens eerder geven
Ik vind het niet erg hoor belastingdienst om achteraan in het rijtje te staan Geef eerst maar aan de mensen die het hars nodig hebben
Bo_Y
Geplaatst: 15-05-18 13:47
Ik heb voor mij en mijn man op 1 maart aangifte gedaan. Mijn man had op 26/4 de definitieve aanslag met nul erop. Ik hoor maar niets, en moet geld krijgen. Mijn broer heeft half april aangifte gedaan en de aanslag al en het geld ook al
Mijn man en ik hebben 8 maart aangifte gedaan, maar ook nog niets. We wachten geduldig af . We hebben vorig jaar een huis gekocht, dus krijgen best een leuk bedrag terug.