_mjwb schreef:Zin in vandaagDit wordt het makkelijkste examen ooit. Als IB student moet ik ook gewoon het regulier Engels examen maken omdat het verplicht is, maar dat is gewoon te makkelijk. Voor de gein hebben een vriendin en ik gisteren twee examens gemaakt om te kijken wat we zouden halen en hoe lang we er over deden. De eerste examen deed ik er een uur en een kwartier over en had ik een 8,9 en het tweede examen deed ik er 50 minuten over en had ik een 9,6.
Ik ga vandaag voor de 10Of naja minstens een 9,4 want dan blijf ik afgerond een 10 voor Engels staan.
Dus iedereen die havo doet en vragen of hulp nodig heeft, stuur maar een pb
Succes iedereen vandaag!
En ik maar denken dat ik nooit iemand tegen zou komen die er beter in was dan ik
succes en veel plezier haha!
Dit wordt het makkelijkste examen ooit. Als IB student moet ik ook gewoon het regulier Engels examen maken omdat het verplicht is, maar dat is gewoon te makkelijk. Voor de gein hebben een vriendin en ik gisteren twee examens gemaakt om te kijken wat we zouden halen en hoe lang we er over deden. De eerste examen deed ik er een uur en een kwartier over en had ik een 8,9 en het tweede examen deed ik er 50 minuten over en had ik een 9,6.
Ik kan het woord voor woord vertalen, maar ik snap nog steeds gewoon geen hol van die vragen van cito. Net als luistertoetsen, ik versta het allemaal 100%, maar ik snap de vragen voor geen meter en had een 5.8.
En nee het is nou niet dat ik slecht in Engels ben

zulke goede scores!! Ik heb nog nooit hoger dan een 5 gehaald voor Engels, kies altijd net de verkeerde van '2 goede' antwoorden..