Axivoca123 schreef:Ik mag officieel zeggen dat ik trotse eigenaar ben van mijn plekje in dgk!!!!![]()
![]()
Gefeliciteerd! Tot 4 september!!

Gaat inderdaad wel ineens erg snel zo zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisjeee schreef:Dit gaat gewoon over de selectiepogingen die je gebruikt, die mail heb ik ook gehad vandaag, maar ook vorig jaar toen ik uitgeloot was. En desnoods kijk je even bij opleidingen als daar gewoon ingeschreven staat is er niks aan de hand!
future_vet schreef:hallotjes123 schreef:Weten jullie wanneer je rooster online komt te staan?
Het rooster is waarschijnlijk al bekend, maar de studentenindeling nog niet. Dus dan heb je nog geen onderwijsnummer gekregen en kun je het bijpassende rooster nog niet vinden in mytimetable.
Melisjeee schreef:Ik ga denk zo even mailen of er al iets bekend is qua nummers. Zou graag ivm werk weten hoe of wat, kan wel nummertje gaan gokken en daar vanuit gaan, maar zag dat het erg verschilt als je een ander nummer met een andere werkgroep pakt.
Melisjeee schreef:Snap ik, maar ik zou graag iets eerder weten wat de tijden zijn dan de week zelf zo ongeveer. Ook een beetje lastig voor op werk![]()
Maar heb antwoord op de mail, 4 september wordt het bekend en niet eerder. Je moet uitgaan van elke dag 9-17.30