Ik krijg er echt zo'n naar gevoel van... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik krijg er echt zo'n naar gevoel van... xnaomivdh schreef:Oke ik ga mezelf dwingen niet meer naar de antwoorden te kijken, want tot nu toe heb ik bij Engels de paar vragen die ik bekeken heb foutIk krijg er echt zo'n naar gevoel van...

)
) Nederlands heb ik net ook even nagekeken en valt hoger uit dan verwacht, met N-term 0 waarschijnlijk een 7,3 
En dan die maandag erop nog 2 en dan ben ik klaar haha.
xGwenn schreef:Merelll schreef:[ [url=m/P3NF0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor alle scheikundige onder ons, cito kan er weer helemaal niks van, maar wij mogen geen fouten maken
Vond deze wel weer eruug grappig van die fb pagina lol
Ik was me dit ook al aan het bedenken tijdens het examen

KirstenHorse schreef:Ik zit ook op 4/7 (vwo) en heb het zwaarste stukje examentijd nu achter de rug. Maandag duits en wiskunde en dan de week erop pas op dinsdag economie. Dus nu wel even chill.. heb nu van mezelf ook deze ochtend even 'vrij'
Ik vond engels trouwens ook moeizaam gaan en maar net op tijd af, maar toch 31 punten gehaald. Vorig jaar was dat een 7,6 bij een n-term van 1,4. En ik moet een 6,6, dus ik gok dat ik die wel heb
Edit,
Wat denken jullie dat de n-term voor engels gaat zijn? Ik vond het niet makkelijk te noemen, maar echt moeilijk ook weer niet. Ik denk dus dat die wel boven de 1,0 zit, maar wel onder de 1,4 van vorig jaar?
Merelll schreef:adventures01 schreef:Ik heb de eerste vragen bij engels heel slecht gemaakt, ik ben echt bang dat ik met een lage n term geen 4,5 ga halen terwijl Engels normaal geen probleem voor mij is.
Maar heb je de rest ook nagekeken? Misschien moest je er even inkomen en heb je de rest prima gedaan!