Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dinek123 schreef:CastaMickey schreef:Nederlands vwo zijn aanpassingen in het correctievoorschrift!!Onze ruim 24000 klachten hebben geholpen!! Ik zie dat er trouwens voor sommige vakken al klachten zijn ingediend terwijl die examens nog helemaal niet zijn geweest.. Hoe?
Over hoe je bent voorbereid op het examen
CastaMickey schreef:dinek123 schreef:
Over hoe je bent voorbereid op het examen
Dat gaat toch niks uithalen? Je krijgt er niet persoonlijk een hogere n-term door of een andere regeling.. Als je niet goed voorbereid was had je zelf eerder aan de bel moeten trekken.. Heel banketstaaf maar met zo'n landelijk iets kunnen ze niet met individuen rekening gaan houden..
Joaltijd schreef:dreamheart schreef:Wie weet een klacht om in te dienen voor het Engels examen? Heb zin om te klagen
Veel moeilijke woorden!
L0veMyHorse schreef:Joaltijd schreef:
Veel moeilijke woorden!
Engels vmbo tl? Dan zou ik inderdaad opschrijven over moeilijke woorden, heb toch een aantal worden opgezocht wat ik niet had verwacht! Mocht je een klacht in die richting indienen, laat het dan even weten, dan doe ik iets in de zelfde richting
dreamheart schreef:Friesfanaat schreef:Morgen Biologie (havo), knijp hem enorm, moet minimaal een 6.6 hebben en oefenexamens gaan niet lekker
Mag ik je de tip geven het filmpje Binas Tour te kijken op Youtube? Duurt een uurtje!